اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اختصاص ۷ هزار میلیارد تسهیلات برای صنوف در سال ۱۴۰۰

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در بودجه سال آینده حدود ۷ هزار میلیارد تومان از محل تبصره ۴ به وام‌ اصناف اختصاص یافته که باید پیگیری لازم برای دریافت و استفاده از آن انجام شود.

اختصاص ۷ هزار میلیارد تسهیلات برای صنوف در سال ۱۴۰۰

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، مجتبی توانگر عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شامگاه پنجشنبه در نشست با هیأت‌رئیسه اتاق اصناف و رؤسای اتحادیه‌های صنفی شهرستان ری اظهار کرد: طی جلساتی که با نمایندگان صنوف و وزیر صمت برگزار شده با پیگیری نمایندگان مصوب شد که در سال آینده مالیات برای اصناف و واحدهای تولیدی که کاهش سطح اشتغال ندارند به میزان پنج واحد کاهش‌ و از ۲۵ درصد به ۲۰ درصد برسد. 

وی با تأکید بر لزوم توجه به گلایه‌های صنوف گفت: در بودجه سال آینده حدود ۷ هزار میلیارد تومان از محل تبصره ۴ به وام‌ اصناف اختصاص یافته که باید پیگیری لازم برای دریافت و استفاده از آن انجام شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: در فراکسیون اصناف با کمک صنوف می‌توان در موضوع صادرات محصولات واحدهای تولیدی صنفی هماهنگی و اقدامات لازم انجام شود.

توانگر با اشاره به موضوع مشاغل مزاحم و عوارض شهرداری بیان کرد: مکاتباتی در راستای رسیدگی به موضوعات مشاغل مزاحم با اداره صمت انجام شده است که در این زمینه باید مباحث و موضوعات مختلف از طریق مکاتبات اداری پیگیری شود.

وی در ادامه تأکید کرد: برای برطرف کردن مشکلات صنوف تلاش می‌کنیم و در کمیسیون اقتصادی به دنبال پیداکردن راهکارها و منابع جدید برای دریافت مالیات هستیم.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول