اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مقاومت فلسطین: غافلگیری‌ها برای دشمن صهیونیستی به موقع آشکار خواهد شد

منابع مقاومت فلسطین خبر دادند که رژیم صهیونیستی به تازگی با استفاده از ابزار رسانه تلاش خود برای بزرگ‌نمایی دستاورد‌های ادعایی را بیشتر کرده‌ است تا مقاومت در واکنش به آنها توانمندی‌های خود را آشکار کند.

مقاومت فلسطین: غافلگیری‌ها برای دشمن صهیونیستی به موقع آشکار خواهد شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع مقاومت فلسطین در گفت‌و‌گو با روزنامه «الاخبار» خبر دادند که رژیم صهیونیستی به منظور زمینه‌سازی برای به دام انداختن نیروهای دریایی مقاومت فلسطین اخیرا اقدامات خود برای زیر نظر گرفتن این نیروها را بیشتر کرده‌اند تا از راه «بازی‌های رسانه‌ای» که دیگر نخ‌نما شده است،‌ اطلاعاتی در این خصوص به دست آورند که مقاومت هیچگاه در مقابل این بازی‌‌ها توانمندی‌های خود را فاش نخواهد کرد.

روزنامه الاخبار در این خصوص نوشت که از دو هفته پیش تا کنون، اشغالگران تمرکز خود را بر نیروهای دریایی مقاومت فلسطین بیشتر کرده‌اند آن هم با زیر نظر گرفتن چند هدف نظامی در دریای غزه؛ اقدامی که برخی منابع مقاومت فلسطین در ارتباط با آن گزارش دادند، دشمن حسگرها و دستگاه‌های پایش جدیدی در طول منطقه دریایی چسبیده به نوار غزه نصب کرده و در عین حال، عملیات پایش در خطوط مرزی با مصر را فشرده‌تر کرده است.

در ادامه این گزارش آمده است که حدود دو هفته پیش و در شرایط بسیار بد جوی، نیروهای دریایی رژیم صهیونیستی یک قایق را که از مرز مصر و فلسطین در حال گذر بود، هدف قرار دادند آن هم بدون اعلام اینکه چه کسی این قایق را هدایت می‌کرده و سرنوشت آنها چه شده است؛ با این حال، ارتش رژیم صهیونیستی، هفته گذشته، از خنثی کردن یک هدف دریایی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در آب‌های مجاور شهر «خانیونس» خبر داد و توضیحی درباره ماهیت این هدف ارائه نکرد که این موضوع باعث شد تحلیلگران صهیونیست اشاره کنند، این هدف نشان دهنده تحولی بزرگ در نیروی دریایی حماس بوده است.

‌ منابع مقاومت فلسطین در این خصوص به الاخبار گزارش دادند که هدفی که اشغالگران درباره آن سر و صدا به پا کردند و سعی داشتند آن را بزرگ‌نمایی کنند، آزمایش یگان‌ تکاوران دریایی مقاومت در دریا بود که دشمن عمدا به خاطر اهدافی سیاسی تلاش کرد در این خصوص مبالغه کند.

منابع یادشده در ادامه گفتند که بر کسی پوشیده نیست که مقاومت برای کسب دستاورهای میدانی و دفاع در برابر حملات احتمالی اشغالگران در حال توسعه ابزارهای نظامی خود است که از جمله اقدمات می‌توان به توسعه نیروهای دریایی اشاره کرد؛ نیروهایی که در جنگ سال ۲۰۱۴ دستاوردهای مهمی داشتند.

این منابع تأکید کردند که نیروهای مقاومت طی‌ ماه‌های گذشته تحرکات ارتش رژیم صهیونیستی برای نصب حسگر و دستگاه پایش در طول مرزهای دریایی در شمال نوار غزه را زیر نظر داشتند و خبر دادند که دشمن به خاطر ترس از نفوذ یگان‌های مقاومت به اراضی اشغالی و انجام علمیات‌های استشهادی دست به چنین اقدامی زده است.

الاخبار گزارش داد که اشغالگران طی سال‌های گذشته با هدف جلوگیری از ارسال تجهیزات نظامی برای گروه‌های مقاومت از راه دریا تلاش خود را برای زیر نظر گرفتن مرزهای دریایی میان غزه و مصر بیشتر کرده‌اند و در عین حال، با همکاری مصر، ماهیگران فلسطینی را هدف قرار داده‌اند و قایق آنها را منهدم کرده‌اند که این اقدام باعث کشته شدن تعدادی از ماهیگیران در سال‌های گذشته شد.

با این حال، منابع مقاومت قاطعانه تأکید کردند که این گروه‌ها توانایی گذر از تمام موانع یادشده و آوردن هر گونه مواد و تجهیزات به نوار غزه را دارند و در عین حال، اظهار داشتند که بر پایه داده‌های مربوط به هر گونه نبرد احتمالی در آینده و در صورت صلاح‌دید مقاومت از نظر نظامی و سیاسی،  غافلگیری‌ها در زمان مشخص آشکار خواهند شد.

این منابع همچنین تأکید کردند که تلاش اشغالگران برای کسب اطلاعات درباره توانمندی‌های دریایی مقاومت آن هم با روش بزرگ‌نمایی امور در رسانه‌ها و در انتظار ماندن برای واکنش مقاومت به این اخبار، بی‌فایده است و مقاومت هیچگاه توانمندی‌های خود را فاش نخواهد کرد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول