اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

طرح مشکلات ایران ایر در جلسه هما با رئیس سازمان برنامه

جلسه مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و رئیس صندوق بازنشستگی هما با رئیس سازمان برنامه و بودجه با هدف پیگیری مسائل هما برگزار شد.

طرح مشکلات ایران ایر در جلسه هما با رئیس سازمان برنامه

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در این جلسه کاپیتان علیرضا برخور، مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، با بیان ضرورت توجه دولت به هواپیمایی ملی کشور بر مساعدت رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد.

کاپیتان برخور با تشریح آخرین وضعیت شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، به مشکلات ناشی از فشار نقدینگی، عدم امکان تامین مناسب قطعات موردنیاز، هزینه‌های سنگین ناشی از بدهی‌های انباشته سنوات کارکنان و نارضایتی به حق بازنشستگان هما از معاون رئیس‌جمهور تقاضای نگاه ویژه به این موضوعات کرد.

در ادامه این جلسه، افقهی، رئیس هیات مدیره صندوق بازنشستگی هما با تشریح آخرین وضعیت موجود، درخواست‌های فوری شرکت را برای حل مشکلات را برشمرد و با تاکید بر ضرورت جبران دولت در قبال مصوبات متعدد پروازهای تکلیفی و نرخ‌های ترجیحی ابلاغی، از معاون رئیس‌جمهور برای پرداخت‌های فوری ماه پایانی سال بازنشستگان و استفاده از ظرفیت‌های تبصره‌های بودجه عمومی دولت درخواست توجه ویژه کرد.

در ادامه جلسه، محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه با تبریک پنجم اسفندماه سالگرد تاسیس هما ابراز امیدواری کرد در هفته آتی با برگزاری جلسات کارشناسی و تدوین راهکارهای قانونی، در حد توان بتواند بخشی از درخواست‌های صورت گرفته، انجام شود.

به گزارش فارس پیش از این مدیرعامل هما با اشاره به شرایط اقتصادی بسیار نامناسب ایران ایر، زیلن انباشته هما را 800 میلیون دلار اعلام کرده و گفته بود: رفع مشکلات هما اراده جمعی مسوولان دولتی و نظام را می طلبد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول