اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

افزایش آمار فوتی‌های کرونا در البرز/هفت خانواده دیگر عزادار شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته 7 بیمار کرونایی جان خود را از دست داده است، گفت: تا امروز 8 اسفند 283 نفر در مراکز درمانی البرز بستری هستند که 15 نفر از آن‌ها در 24 ساعت گذشته بستری شدند.

افزایش آمار فوتی‌های کرونا در البرز/هفت خانواده دیگر عزادار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمد فتحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، امروز در جمع خبرنگاران که به دلیل شیوع بیماری کرونا، در بستر فضای مجازی صورت گرفت، در رابطه با آخرین وضعیت کووید 19 در استان البرز، گفت: از دیروز تا امروز 8 اسفند ماه  15 بیمار با علائم کووید 19 در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

فتحی بیان کرد: مجموع کل موارد بستری شامل (قطعی، محتمل و مشکوک)، از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز 31 هزار و 748 نفر است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه در حال حاضر تعداد 283 نفر شامل موارد (قطعی، محتمل و مشکوک)، در مراکز درمانی بستری هستند، ادامه داد: از این تعداد، ابتلای 86 نفر به بیماری کووید 19، تا این تاریخ قطعی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز تصریح کرد: متاسفانه در 24 ساعت گذشته 7 بیمار کووید 19 جان خود را از دست داده‌اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به 2743 نفر رسیده است.

وی در رابطه با بیماران کرونایی بهبود یافته البرزی، اظهار کرد: خوشبختانه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون 28 هزار و 719 نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول