اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

نمکی : بهار آینده یکی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان واکسن خواهیم بود

وزیر بهداشت با بیان اینکه در بهار آینده به یکی از تولید کنندگان و صادرکنندگان واکسن کرونا تبدیل خواهیم شد گفت: در خصوص داروها و تجهیزات مدیریت کرونا در مرز خودکفایی بوده و پیگیر صادرات آن نیز هستیم.

نمکی : بهار آینده یکی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان واکسن خواهیم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سعید نمکی ظهر امروز در حاشیه دیدار با علما و مراجع تقلید در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مدت‌ها مشتاق زیارت علمای قم بودم و در ایام مدیریت کرونا بیشترین مرحمت را از جانب روحانیون و در راس آن‌ها مقام معظم رهبری در رعایت پروتکل‌ها، هدایت مردم و حمایت از کادر بهداشت و درمان داشتیم که این حمایت ها بسیار ارزنده بود.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی همکاران ما در سراسر کشور به امور مسلط هستند و با وجود ویروس انگلیسی همکاران رصد خانه به خانه دارند، بیان کرد: در کل کشور از ۱۰۰ هزار تست در روز عبور کردیم در صورتی که در گذشته تعداد تست‌ها در هر روز ۱۲ هزار بود و بیماریابی گسترش یافته و امیدواریم که این موج را نیز خنثی کنیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه دیروز به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) در سرای سالمندان کهریزک واکسیناسیون را شروع کردیم گفت: کار واکسیناسیون با استفاده از واکسن وارداتی را با گروه‌های آسیب پذیر ادامه داده و در بهار آینده به یکی از تولید کنندگان و صادرکنندگان واکسن تبدیل خواهیم شد.

وی با بیان اینکه در خصوص داروها و تجهیزات مدیریت کرونا کشور در مرز خودکفایی بوده و پیگیر صادرات هستیم افزود: نگرانی ما شعله‌های بیماری در اثر ویروس سرکش جهش یافته است و امیدواریم با همان متد در کنترل امواج قبلی با رعایت بیشتر مردم و مسؤولان شاهد گذر از این شرایط باشیم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول