اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

از پذیرش مسافران نوروزی در قزوین معذوریم/تا دو ماه آینده بخش زیادی از جامعه واکسینه می شود

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: با توجه به شرایط موجود کرونایی در کشور و استان، هیچ تصمیمی مبنی بر اسکان مسافران نوروزی گرفته نشده و پارک ها، مدارس، مساجد و امامزادگان تعطیل بوده و برای هتل ها نیز هنوز تصمیمی اتخاذ نشده اما در کل از پذیرش مسافران نوروزی معذوریم.

از پذیرش مسافران نوروزی در قزوین معذوریم/تا دو ماه آینده بخش زیادی از جامعه واکسینه می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی، جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین، با بیان اینکه مهار کرونا به رفتار مردم ، کسبه و بازار بستگی دارد که دچار خوش بینی نشویم و پروتکل ها را رعایت کنیم ، اظهار داشت: متاسفانه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد کاهش یافته است که این یک زنگ خطر می باشد.

وی افزود: ما با رعایت ۹۰ درصدی پروتکل ها می توانیم با ویروس کرونا مقابله کنیم و آن را مهار کنیم ، لذا باید ضمن عدم تردد غیرضروری و استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در مکان های پر ازدحام از دوماسک استفاده کنیم.

حبیبی با اشاره به تزریق واکسن کرونا گفت : درکنار رعایت همه دستورالعمل های بهداشتی ، تزریق واکسن کرونا از مهمترین اقدامات می باشد که با اولویت کادر درمان آغاز شده و مرحله دوم و سوم نیز در حال اجراست که امیدواریم با خرید جدیدی که از کشور کوبا انجام گرفته ، تعداد واکسن ها و واکسیناسیون و سرعت آن بیشتر شود.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود تا دو ماه آینده بخش زیادی از جامعه واکسینه شوند ، اما تا آن زمان با توجه به اینکه به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم ، هجمه برای خریدهای نوروزی بسیار بالاست و مردم باید رعایت کننده اصول مهم بهداشتی باشند.

معاون استاندار قزوین در ادامه با اشاره به اسکان مسافران نوروزی ۱۴۰۰ بیان کرد : با توجه به شرایط موجود کرونایی در کشور و استان، هیچ تصمیمی مبنی بر اسکان مسافران نوروزی گرفته نشده و پارک ها، مدارس، مساجد و امامزادگان تعطیل بوده و برای هتل ها نیز هنوز تصمیمی اتخاذ نشده اما در کل از پذیرش مسافران نوروزی معذوریم.

حبیبی گفت: از مردم استان نیز می خواهیم که برای حفظ سلامت خود و خانواده، سفرهای نوروزی را لغو کنند چرا که هیچ نقطه ای به اندازه استان قزوین شرایط مناسبی ندارد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول