اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مساله سراوان، تلاش دشمن در راستای ایجاد ناامنی بود

امام جمعه دهگلان گفت: اتفاقات اخیر سراوان در سیستان و بلوچستان در راستای ایجاد ناامنی و انحراف اذهان بخصوص جوانان است.

مساله سراوان، تلاش دشمن در راستای ایجاد ناامنی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، ماموستا عبدالسلام محمدی در خطبه‌های نماز جمعه دهگلان اظهار داشت: در جریان اخیر در سیستان و بلوچستان دشمنان ملت و نظام از این فضای ملتهب برای انحراف جوانان و مردم منطقه و مقابله با امنیت منطقه تلاش می‌کنند.

به گفته امام جمعه دهگلان، تمامی کلیپ‌های ویدیویی و صوتی ارسال شده به پیام‌رسان‌ها در جهت ایجاد تفرقه و نا امن جلوه‌دادن منطقه است. 

وی اذعان داشت: در میان این افراد کسانی را می‌بینیم که با سلاح‌های سبک و نیمه‌سنگین با بستن و مسدودکردن جاده‌ها و راه‌های ارتباطی و همچنین تخریب فرمانداری و پایگاه و پاسگاه انتظامی به امنیت و وحدت منطقه خدشه وارد می‌کنند که این نمونه بارز تمرد، خروج و تجاوز به امنیت پایدار منطقه است.

ماموستا محمدی از علمای وحدت‌محور و دلسوز منطقه خواست با روشنگری و بیداری جوانان منطقه و ارتباط‌گیری با مسوولین منطقه این شیطنت‌ها را خنثی نمایند.

وی در بخش اولیه خطبه‌ها اظهار داشت: دشمنان حتی برای پیامبر و لغزاندن او طرح و برنامه داشتند پس علما و رهبران جامعه باید به هوش باشند چرا که دشمنان همواره برای منحرف‌ساختن جامعه ما تلاش می‌کنند.

ماموستا محمدی همچنین ادامه داد: امام شافعی به عنوان فقیهی توانمند توانست اختلافات فقهی بین اصحاب رای و اصحاب اثر را سامان بخشید و مذهب اصولی را بنا و تدوین کند.

وی خاطرنشان کرد: این شخصیت بزرگوار در روشنگری و دفاع از اهل‌بیت پیامبر و حضرت علی و خاندان نبوت اشعار بسیار معروفی دارند و ارادت امام شافعی به اهل بیت بنحوی بود که دشمنان او را رافضی می‌خواندند.

ماموستا محمدی اذعان داشت: امام شافعی در جواب این افراد می‌گویند، بی‌شک من بهترین امام و بهترین راهنما را دوست دارم و اگر محبت علی دلیل بر رفض و بی‌دینی است، دنیا بدانند که من بی‌دین‌ترین مردمانم.

انتهای پیام/۲۳۳۰/س/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول