اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

انتقاد امام جمعه شهرکرد از بی‌نظمی حاکم بر بازار/ دولتمردان باید بیشتر همت کنند

امام جمعه شهرکرد گفت: متاسفانه این روزها بازار وضعیت خوبی ندارد، مردم این نابسامانی و عدم تنظیم بازار را به خوبی احساس می‌کنند.

انتقاد امام جمعه شهرکرد از بی‌نظمی حاکم بر بازار/ دولتمردان باید بیشتر همت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد به قانون راهبردی مجلس در خصوص تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: اجرای کامل این قانون مسئله بسیار مهمی است چون اگر به طور کامل و با جدیت اجرا شود قطعا یاس دشمن را در پی دارد.

امام جمعه شهرکرد ایستادگی در برابر دشمن را تنها راه حل مشکلات دانست و افزود: همه نهادها و مردم باید یکصدا در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمن بایستند چون ایستادگی مردم و به خصوص مسئولان تنها راه حل است.

وی با اشاره به‌ نابسامانی موجود در بازار، توضیح داد: به همین میزان که مردم پای کار انقلاب هستند دولت‌مردان هم باید همین‌طور و با همین نگاه برای فقرزدایی، محرومیت‌زدایی برنامه داشته باشند و برای حل مشکلات معیشتی مردم اقدام کنند.

نکونام انتقاد کرد: متاسفانه این روزها بازار وضعیت خوبی ندارد، مردم این نابسامانی و عدم تنظیم بازار را به خوبی احساس می‌کنند، آن‌هایی که باید خود تنظیم‌کننده بازار باشند خود این افراد و نهادها با یکدیگر هماهنگ نیستند و ارتباط‌شان با تولیدکنندگان مناسب نیست.

وی ضمن تذکر به مسئولان برای برطرف کردن بی‌نظمی حاکم بر بازار، ادامه داد: دولت‌مردان در این خصوص بیشتر همت کنند و با برنامه‌ریزی درست برای حداقل رساندن این بی‌نظمی‌ها تلاش کنند و در این روزهای پایان سال برای سامان دادن به اوضاع بازار تلاش کنند.

وی همچنین به ایام‌البیض اشاره کرد و گفت: هرچند در شرایط کرونایی راه اعتکاف بسته شد اما توجه داشته باشید که راه عبادت هنوز باز است و باید یک جایگاه ویژه در زندگی روزمره برای راز و نیاز با خداوند قائل شویم؛ متاسفانه امروز عبادت در سبد زندگی ما کمرنگ شده است.

نکونام اضافه کرد: تلاش برای کسب روزی، فعالیت‌های اجتماعی و امثالهم نباید مانع عبادات روزانه ما شود، همانطور که امیرالمؤمنین در کار و تلاش بی‌نظیر بود و آن همه فعالیت اجتماعی و سیاسی، آن همه فعالیت اقتصادی مانند مدیریت نخلستان‌ها و حفر چاه را انجام می‌دادند ولی در عبادت خداوند هم کوتاهی نمی‌کردند.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول