اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بی برنامگی مسؤولان، کشاورزان فریدنی را متحمل خسارت کرده است

امام جمعه موقت داران گفت: هر ساله کشاورزان فریدن با بی‌برنامگی برخی از مسؤولان متحمل خسارت فراوانی شده و این‌گونه کشاورزی فریدن به سمت نابودی سوق داده می‌شود.

بی برنامگی مسؤولان، کشاورزان فریدنی را متحمل خسارت کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدن، حجت‌الاسلام صادق بهرامی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر داران با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در میان اعضای خبرگان، اظهار کرد: آمریکا با خارج شدن از برجام، این توافق را نقض کرد و دیگران هم با او همراه شدند، این دستور قرآن است که وقتی طرف مقابل بدعهدی می‌کند، ما نیز باید تعهدهایمان را رها کنیم.

امام جمعه موقت داران با بیان اینکه ساخت سلاح هسته‌ای حرام است، گفت: اما همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند، اگر جمهوری اسلامی ایران، تصمیم دستیابی به سلاح هسته ای را داشت نه آمریکا و نه اسرائیل و نه بزرگ‌تر از آن‌ها هم نمی‌توانست مانع کشورمان شود.

وی ادامه داد: ایران توانایی غنی‌سازی بیش از ۲۰ درصد را داراست و تا هرجا که لازم و نیاز کشور باشد اقدام خواهد کرد و حتی می‌تواند غنی‌سازی را به 60 درصد برساند زیرا بدون شک جهان در آینده از سوخت فسیلی عبور خواهد کرد و این انرژی طبیعی هسته‌ای است که نیاز جهان را تأمین خواهد کرد.

بهرامی با بیان اینکه موضوع ساخت سلاح هسته‌ای بهانه است، اظهار داشت: کشورهای مستکبر می‌خواهند مؤلفه قدرت را از ایران بگیرند و این‌گونه در آینده به کشورمان مسلط شوند.

امام‌جمعه موقت شهر داران در ادامه به مشکلات شهرستان فریدن اشاره و خطاب به مسؤولان منطقه عنوان کرد: سالی که چند هفته به پایانش مانده، سال جهش تولید بوده است، آقایان باید گزارش عملکرد خودشان را در این سال به مردم که ولی‌نعمت‌های ما هستند ارائه بدهند.

وی اظهار داشت: یکی از محصولات مهم فریدن سیب‌زمینی است که امروز در انبارهای منطقه دپو شده و دارد خراب می‌شود، حال باید از خودمان بپرسیم چرا هر ساله کشاورزان این منطقه باید چوب بی‌برنامگی برخی از مسؤولان را بخورند و ضرر کنند و این‌گونه کشاورزی فریدن را به سمت نابودی سوق بدهند؟

بهرامی با ابراز نگرانی از احتمال آغاز پیک چهارم کرونا در فریدن، تأکید کرد: شهرستان ما در همسایگی با خوزستان است، از مسؤولان خواهشمندیم که تمهیداتی اندیشیده شود تا منطقه وارد بحران پیک چهارم کرونا نگردد و با نزدیک شدن به اوایل سال کسبه متحمل ضرر و زیان بیشتر نیز نشوند. 

انتهای پیام/۶۳۰۵۵/آ ۳۰/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول