اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

آنچه امروز نیاز ضروری کشور است وحدت و یک صدایی است

امام جمعه جاجرم گفت: آنچه امروز نیاز ضروری کشور در امر هسته ای محسوب می شود وحدت و یک صدایی بین دولت و مجلس است تا دشمن نتواند از این اختلافات سو استفاده کند.

آنچه امروز نیاز ضروری کشور است وحدت و یک صدایی است

به گزارش خبرنگار فارس از جاجرم، حجت‌الاسلام  محمد موسوی در آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهر ضمن تبریک ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر اظهار کرد: بهترین هدیه‌ای که همسران می‌توانند به یکدیگر بدهند اخلاق نیکو در خانواده  است.

وی به مناسبت روز احسان و نیکوکاری ضمن تشکر از نهادها و خیریه‌ها گفت: عواملی که موجب می‌شود افراد اهل کار خیر شوند به ترتیب ایمان به خدا و قیامت، پاداش دنیوی و اخروی، عاقبت‌به‌خیری، حفظ اموال، صدقه دادن و عدم بی نظارتی در برابر مشکلات دیگران است.

امام‌جمعه جاجرم با اشاره به نزدیک شدن به آستانه سال نو افزود: در روزهای نزدیک به سال نو وظیفه‌داریم به محرومین کمک کنیم.

وی تصریح کرد: آنچه امروز نیاز ضروری کشور است وحدت و یک‌صدایی بین مجلس و دولت در امر هسته‌ای است تا دشمن نتواند از این اختلاف سو استفاده کند.

حجت‌الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: اکنون این ما هستیم که باید غربی‌ها را راستی آزمایی کنیم زیرا تاکنون به تعهدات خود عمل‌نکرده‌اند.

انتهای پیام /م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول