اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دوصدایی در کلان کشور معنایی ندارد

امام جمعه بندرخمیر گفت: عملکرد ملت ایران اسلامی و مسئولان انقلاب در طول چند دهه‌ای انقلاب گویا این است که در مسیر وحدت آفرینی گام برداشته و با اتکای به داخل و نه نگاه به خارج سبب شوند تا اقتصاد و معیشت مردم با مشکلی مواجه نشود.

دوصدایی در کلان کشور معنایی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام شعیب صالحی در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته شهرستان  به ویژگی های انسان کامل از نگاه اسلام پرداخت و گفت:  نخستین راه شناخت  انسان کامل عمل به تعالیم قرآنی و سنت پیامبر و اهل بیت علیهم السلام است و دومین راه شناخت الگو برداری و از انسان های تربیت یافته از مکتب اسلام است.

 وی افزود: یکی از شخصیت‌های که دارای کمالات انسانی و مصداق بارز انسان کامل در فرهنگ اسلامی است وجود حضرت زینب کبری (س)  که جمیع تمام خوبی‌ها و زیبایی‌های الهی است.

امام جمعه شهرستان بندر خمیر بیان داشت: برای شخصیت الهی حضرت زینب کبری (س) سه فضیلت مهم می‌توان برشمرد که نخست معرفت، دوم بصیرت و سوم شجاعت است. مکتب حضرت زینب (س) دارای ویژگی مهم که بر پایه الگوبرداری از اسلام ناب محمدی است و ولایت پذیری و فنای در ولایت از خصوصیات بارز آن است.

حجت الاسلام صالحی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به دو مسئله مهم اشاره کرد و گفت: در این روزها که دشمنان انقلاب اسلامی  در حال طرح ریزی سیاست‌های خبیثانه خویش در مقابله با نظام جمهوری اسلامی است، دو صدایی در کشور هیچ معنایی ندارد.

امام جمعه شهرستان بندر خمیر ابراز داشت: از همه مسئولان انتظار می رود در راه دفاع از حقوق عامه و پایبندی به مبانی انقلاب اسلامی فریاد عزت‌مندانه  داشته باشند.

حجت الاسلام صالحی گفت: کوچک‌ترین سهل انگاری مسئولین قابل پذیرش نیست و باعث طعم دشمنان انقلاب اسلامی در برابر خواسته‌های آنها و نشان ضعف خواهد بود.

وی ادامه داد: عملکرد ملت ایران اسلامی و مسئولان انقلاب در طول چند دهه‌ای انقلاب گویا این است که در مسیر وحدت آفرینی گام برداشته و با اتکای به داخل و نه نگاه به خارج سبب شوند تا اقتصاد و معیشت  مردم با مشکلی مواجه نشود.
 
امام جمعه بندرخمیر در پایان با هشدار به آحاد مردم شهرستان، خاطرنشان کرد: با تلاش و همت مجموعه درمانی شهرستان در وضعیت خوبی از لحاظ مبارزه با شیوع بیماری کرونا داریم اما اگر حساسیت‌ها رو به تنزل رود و اجرای پروتکل‌ها بهداشتی و فاصله اجتماعی  رعایت نگردد،  این وضعیت متزلزل خواهد شد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول