اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

چاپ دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی متوقف شد

سرپرست سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: بنا به دستور سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، از اول اسفند ماه صدور و چاپ دفترچه‌های درمانی در سامانه سازمان تامین اجتماعی متوقف شده است.

چاپ دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی متوقف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عباس دیری امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بنا به دستور سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، از اول اسفند ماه صدور و چاپ دفترچه‌های درمانی در سامانه سازمان تامین اجتماعی متوقف شده است.
 
سرپرست سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر افزود: البته اعتبار دفترچه‌های قبلی که در دست بیمه شده‌ها است همچنان به قوت خود باقی است و بیمه شده‌ها می‌توانند از همان دفاتر درمانی تا آخرین برگه آن استفاده کنند.
 
وی عنوان کرد: رویکرد سازمان تامین اجتماعی اجرای طرح نسخه‌نویسی الکترونیک است که قدم به قدم در حال اجرایی کرده آن هستیم.
 
سرپرست سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر بیان کرد: چنانچه بیمه شده‌های ما به مراکز درمانی مراجعه کردند و امکانات استفاده از نسخه الکترونیک را نداشتند یا اینکه با قطعی سامانه مواجه شدند چه در موضوع قطع اینترنت یا مشکلات در سامانه سازمان تامین اجتماعی، آن مرکز درمانی می‌تواند به صورت کاغذی و در سربرگ درمانگاه نسخه نویسی را انجام دهد که بیمه شده‌های ما با ارائه این برگه‌ها به داروخانه یا مراکز درمانی دیگر می‌توانند از خدمات تامین اجتماعی استفاده کنند.
 
دیری ادامه داد: همچنین اگر بیمه شدگان ما به هر شکلی با مشکل مواجه شدند می‌توانند مشکلات خودشان را از طریق سامانه ۱۴۲۰ و یا  به صورت تلفنی با شماره تلفن ۱۴۲۰ پیگیری کنند.
 
وی گفت: روش برخورداری بیمه‌شده‌های ما از خدمات درمانی در بستر نسخه الکترونیک با ارائه کارت ملی و افرادی که زیر ۱۸ سال هستند و کارت ملی ندارند با ارائه شناسنامه است.
 
سرپرست سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر تاکید کرد: هدف ما حذف کامل دفترچه کاغذی از سیستم درمانی است تا بیمه‌شده‌ها و بازنشسته‌ها بتوانند راحت‌تر از خدمات درمانی استفاده کنند و به دنبال آن  با حذف دفترچه درمانی و استفاده کمتر از کاغذ به حفظ طبیعت نیز کمک می‌کنیم.
 
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول