اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اجازه تعرض به امنیت مردم داده نمی‌شود

امام جمعه زیراب‌سوادکوه با اشاره به مسئله پیش‌آمده در سراوان گفت: همه بدانند که خط قرمز مردم، نظام و ملت، امنیت است، دشمنان خارجی و داخلی بدانند، جوانان ما، نیروهای نظامی و مردمی نخواهند گذاشت، تعرضی به امنیت ما شود.

اجازه تعرض به  امنیت مردم داده نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، حجت‌الاسلام محمد‌زمان رضایی در خطبه‌های نماز‌‌جمعه زیراب‌سوادکوه با اشاره به میلاد امیرالمومنین علی علیه‌السلام، گفت: خالق خداست و تدبیر را خدا می‌داند و خداوند علم خود را به هرکسی نمی‌دهد و او خواست که علی(ع) به دنیا بیاید و تولد ایشان معجزه‌ قبل از بعثت پیامبر بود.

امام جمعه زیراب‌سوادکوه گفت: حضرت علی(ع) آمدند تا ولی، وصی، جانشین، رهبر و سرپرست باشند.

رضایی با بیان اینکه با توجه به تبلیغاتی که علیه نظام جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، باید از تاریخ درس گرفت، خاطرنشان کرد: در دوره‌ای از تاریخ، دشمنان دین با تبلیغات خود کار را به جایی رسانده بودند که عده‌ای علی علیه‌السلام را لعن می‌فرستادند و هم‌اکنون هم تبلیغات مسموم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران وجود دارد اما در مقابل استکبار ایستاده‌ایم و تبلیغات به جایی رسیده بود که مردم شاه فاسد را با خمینی بزرگ مقایسه می‌کنند ولی امام راحل، روح خداست و مقام معظم رهبری سلاله فاطمه‌زهرا (س) است و نمی‌توان قیاس کرد و باید از تاریخ درس بگیریم و باید شمر و معاویه زمانه خود را بشناسیم تا برنامه‌های گذشته علیه نظام پیش نیاید که صهیونیست‌ها درحال پیاده‌سازی آن برنامه‌ها هستند.

خطیب نمازجمعه زیراب، تبلیغات علیه روحانیت را یکی از دسیسه‌های دشمنان برشمرد و تصریح کرد: باید حواس‌مان جمع باشد که در دامی که دشمنان پهن کرده‌اند، گرفتار نشویم و کسانی که راه و رسم دین را نشان می‌دهند که در رأس‌شان ولی‌فقیه هست و باید تبعیت محض داشته باشیم و گرفتار توطئه‌های دشمنان نشویم.

رضایی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد مسئله برجام در دیدار با منتخبان مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند:کشورهای اروپایی و آمریکا در رابطه با بحث برجام با ادبیات مستکبرانه، غیرمنطقی، غیرمنصفانه و طلبکارانه با ملت ایران صحبت می‌کنند و طرف ایرانی به تمام تعهدات خود پایبند بود اما آنانی که پایبند نبودند، چنین برخوردی دارند و جای خنده دارد‌.

وی تصریح کرد: آنهایی که ادعای برتری فرهنگ و تمدن غربی را دارند و می‌گویند پرچمداران تمدن غربی هستند چرا در مقابل میلیاردها جمعیت جهان، دروغ می‌گویند و چقدر وقیح و کذاب هستند که حضرت آقا فرمودند: نتیجه این ادبیات جز منفور‌شدن آنان در مقابل ملت ما نیست.

خطیب نماز جمعه زیراب باتوجه به فرمایش مقام معظم رهبری در مورد حفظ وحدت، خاطرنشان کرد: حضرت آقا فرمودند: حفظ وحدت بین تمام ارکان نظام، امروز یک اهمیت ویژه دارد و مسؤولان نظام وحدت و انسجام را حفظ کنند و باید به مردم نشان دهند که مانند مردم ولایت‌مدار هستند و ولی‌فقیه دیدبان قرآن، نظام و کشور هستند و امروز مسئولین باید با وحدت و یک‌صدا در مقابل دشمنان بایستند.

رضایی ضمن دعوت عمومی برای مشارکت در ساخت یادمان شهدای گمنام، گفت: به فرموده حضرت امام، شهدای گمنام در واقع امام‌زادگان هستند و امیدواریم مردم و مسؤولان در ساخت یادمان این شهدا قدم‌هایی بردارند و هر‌چند قدم‌هایی نیز برداشته شد و امیدواریم با همت فرماندار ضمن تبریک به ایشان که فرزند سوادکوه هستند و توانمندی‌ها و چالش‌ها را می‌دانند، منشاء خیر و برکت شوند، گام‌های مؤثر برداشته شود.

رضایی با اشاره به مسئله پیش‌آمده در سراوان، خاطر نشان کرد: همه بدانند که خط قرمز مردم، نظام و ملت، امنیت است و اگر انتقاد، مشکل یا کمبودی وجود دارد مطرح کنند و مسؤولان وظیفه دارند به داد مردم برسند اما امنیت کشوری که وجب به وجب خون و جوان دادیم اهمیت دارد و دشمنان خارجی و داخلی بدانند، جوانان ما، نیروهای نظامی و مردمی نخواهند گذاشت، تعرضی به امنیت ما شود.

خطیب نمازجمعه زیراب ضمن ارج نهادن به مقام شهید مصطفی نوروزی و تسلیت و تبریک به ملت ایران و مازندران، با اشاره به رحلت آیت‌الله نظری خادم‌الشریعه اظهار کرد: شهادت سرباز گمنام امام زمان را تسلیت و تبریک عرض می‌کنم و باتوجه به رحلت جانسوز بزرگمرد سوادکوه و مازندران، حضرت آیت‌الله نظری، باید اشاره داشت که هرگاه مردم و مسؤولان برای مشکلی به ایشان مراجعه می‌کردند، خودشان مستقیما برای رفع آن مشکلات قدم برمی‌داشتند و هرگاه پولی به دست‌شان می‌رسید، سریع صرف مردم و نیازمندان می‌کردند.

رضایی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مناسبت رحلت آیت‌الله نظری، خاطرنشان کرد: پیامی که حضرت آقا برای این عالم بزرگوار فرستادند ایشان را افتخار دانستند‌.

خطیب نماز جمعه زیراب با توجه به موضع‌گیری هوشمندانه  آیت‌الله نظری در فتنه سال ۸۸، خاطرنشان کرد: حضرت آیت‌الله نظری پدر معنوی جامعه، هدایت‌گر بودند. و در فتنه ۸۸ که خیلی از خواص، مهر سکوت زدند، اما ایشان همان مقطع اعلام کرده بودند که خط قرمز،  مقام معظم رهبری هستند و اگر شخصیت و شانیت ایشان به خطر  افتد، در مقابل کسانی که در مقابل رهبری بایستند، می‌ایستد و موضع‌گیری به‌جای این عالم وارسته را شاهد بودیم که در طول زندگی خود، یار حقیقی امام راحل و مقام معظم رهبری بودند.

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول