اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

ایران در زمینه برجام بر اساس منافع ملی عمل می‌کند

امام جمعه کرمانشاه گفت: ایران اسلامی در زمینه برجام بر اساس مصالح و منافع ملی تصمیم گیری و عمل می‌کند.

ایران در زمینه برجام بر اساس منافع ملی عمل می‌کند

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضاء مجلس خبرگان با ایشان اظهار داشت: ایران کشوری مستقل و قدرتمند است بنابراین استکبار جهانی و ایادی مزدورش می‌بایست از ادبیات زورگویی شان دست بردارند و با زبان منطق و احترام با ملت بزرگ ایران صحبت کنند.

وی با بیان اینکه ایران در زمینه برجام بر اساس منافع ملی تصمیم گیری می‌کند، افزود: آحاد جامعه و همه مسئولان و قوای سه گانه باید مواضع واحدی در این خصوص داشته باشند.

خطیب جمعه کرمانشاه با تبریک میلاد حضرت علی (ع) خاطرنشان کرد: این امام هُمام در نزد پیامبر اکرم (ص) مکتب نورانی و تعالی بخش اسلام را فرا گرفتند و در تثبیت اسلام و نهادینه شدن احکام آن نقش مهم و تأثیرگذاری داشته اند.

امام جمعه کرمانشاه همچنین با اشاره به ۱۵ رجب سالروز شهادت حضرت زینب کبری (س) اظهار داشت: این بانوی بزرگ اسلام اسوه تقوی، ولایتمداری و ایستادگی در برابر ظالمان است و همواره می‌بایست شیوه زندگی شان سرلوحه زندگی مسلمانان قرار گیرد.

انتهای پیام/ح/س
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول