اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

بازدید مسئولان کمیته ملی المپیک از امکانات ورزشی آستان قدس رضوی

مسئولان کمیته ملی المپیک بازدیدی از امکانات ورزشی آستان قدس رضوی داشتند.

بازدید مسئولان کمیته ملی المپیک از امکانات ورزشی آستان قدس رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از توافقات صورت گرفته با تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی جهت برپایی برخی اردوی تیم های ملی اعزامی به المپیک 2020 در بوشهر و مشهد مسئولان کمیته ملی المپیک بازدیدی از امکانات مجموعه‌های ورزشی داشتند.

همچنین امکانات ورزشی دانشگاه علوم تحقیقات تهران و بازدید از اماکن ورزشی آن جهت بر پایی اردوی تیم های ملی المپیکی، مورد بررسی قرار گرفت.

در این بازدید مسئولان کمیته ملی المپیک پس از دیدار با مسئولان تربیت بدنی آستان قدس رضوی به بازدید از امکانات خوب ورزشی، سالن، خوابگاه، حمل و نقل، رستوران و.....پرداخته تا با تنظیم گزارشی آن را به هیات اجرایی کمیته ملی المپیک و کادر سرپرستی کاروان ارایه کنند.

در هفتاد و هشتمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک مسئولان ورزشی آستان قدس رضوی میهمان کمیته ملی المپیک بوده که پس از ارایه گزارشاتی در خصوص امکانات ورزشی آستان قدس جهت میزبانی اردوی تیم‌های ملی اعزامی به المپیک توکیو و توافقات اولیه صورت گرفته،مقرر شد گروهی از مسئولین کمیته ملی المپیک و کادر سرپرستی جهت بازدید و بررسی امکانات ورزشی آستان قدس به مشهد مقدس سفر کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول