اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

فعلا موردی از کرونای انگلیسی در کرمانشاه ثبت نشده است

رییس مرکز بهداشت استان با بیان اینکه تا کنون موردی از کرونای انگلیسی در کرمانشاه گزارش نشده، گفت: با وجود این ورود نوع جهش یافته کرونا به استان کرمانشاه دور از انتظار نیست.

فعلا موردی از کرونای انگلیسی در کرمانشاه ثبت نشده است

دکتر ابراهیم شکیبا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص وضعیت کرونای انگلیسی در استان اظهار داشت: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه آنفلوانزای ملی کشور، خوشبختانه تا این لحظه موردی از ویروس جهش یافته در استان کرمانشاه مشاهده نشده است.

وی افزود: از چهار نمونه افراد مشکوک به گونه جهش یافته ویروس کرونا موسوم به کرونای انگلیسی که به تهران ارسال شده بود، یک مورد منفی قطعی و سه مورد در حال انجام آزمایش است.

دکتر شکیبا خاطرنشان کرد:با توجه به انتشار ویروس انگلیسی در شهر‌ها و استان‌های همجوار ورود ویروس جهش یافته کرونا به استان کرمانشاه دور از انتظار نیست.

رییس مرکز بهداشت استان تصریح کرد: اگر مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را انجام ندهند بزودی استان کرمانشاه هم درگیر این ویروس خواهد شد.

دکتر شکیبا گفت: از همه مردم می‌خواهیم که مراقبت‌های بهداشتی از خود، خانواده و جامعه را تشدید کنند و خطر این ویروس را کاملا جدی بگیرند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول