اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ برتر والیبال| جزیده: فلسفه مربیگری من ذهن زیبا، بازی زیبا است

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد گفت: فلسفه مربیگری من ذهن زیبا، بازی زیبا است.

لیگ برتر والیبال| جزیده: فلسفه مربیگری من ذهن زیبا، بازی زیبا است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عظیم جزیده پس از پیروزی 3 بر یک تیم والیبال شهرداری گنبد مقابل شهرداری ارومیه در مرحله پلی آف رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار داشت: ما در بازی اول عملکرد خوبی در توپ های برگشتی نداشتیم وگرنه کار برای ما راحت تر می شد. امروز در دریافت خیلی خوب نبودیم، اما در توپ های برگشتی عالی ظاهر شدیم.

وی ادامه داد: کارمان هنوز تمام نشده است. من دنبال کار بزرگی هستم و امیدوارم بتوانم انجام دهم. تا حالا هم عملکرد ما خیلی خوب بود. باید همین روند را برای روز یک شنبه هم داشته باشیم. در 40 سال اخیر والیبال گنبد چنین بازی هایی را ندیده بود. خدا را شکر می کنم و این پیروزی را به همه مردم و مسئولان استان تقدیم می کنم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد درخصوص ریکاوری روحی شاگردانش، گفت: فلسفه مربیگری من ذهن زیبا، بازی زیبا است. هر کسی که ذهن زیبایی داشته باشد می تواند بازی زیبایی ارائه کند. در 6 ماه اخیر این موضوع را به خوبی به شاگردانم تزریق کردم. هر روز بزرگتر و با شخصیت تر می شویم. باید بتوانیم  همین روند را حفظ کنیم تا با دعای مردم گنبد به موفقیت برسیم. 

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول