اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

قول مساعد استاندار خراسان رضوی برای رفع مشکلات تیم شهرخودرو

استاندار خراسان رضوی، حمایت از تیم شهرخودرو را وظیفه خود دانست و گفت: در استان و بخش‌های دولتی و چه در بخش خصوصی حمایت به عمل آورده و تلاش می‌کنیم مطالبات تیم شهرخودرو برآورده شود.

قول مساعد استاندار خراسان رضوی برای رفع مشکلات تیم شهرخودرو

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدصادق معتمدیان امروز در حاشیه بازدید از محل تمرین تیم فوتبال شهرخودرو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عزیزان با توجه به شرایطی که داشتند وضعیت خوبی دارند و ۱۸ امتیاز کسب کردند، با هماهنگی‌هایی که در استان انجام شده است، امیدواریم که این تیم وضعیت بهتری پیدا کند.

استاندار خراسان رضوی افزود: این تیم جایگاه دوازدهم داشته اما اختلاف کمی با سایر تیم‌ها دارد، امیدوارم در نیم‌فصل دوم شاهد ارتقای این تیم باشیم با توجه به اینکه این تیم از افتخارات ایران بوده و در مسابقات آسیایی برای اولین‌بار به‌عنوان نماینده خراسان رضوی به میدان رفتند طبیعتا مردم هم انتظاراتی دارند ما هم از طریق اداره کل ورزش و جوانان از طریق استانداری پیگیری و دنبال می‌کنیم.

وی تشریح کرد: ما هم حمایت از این تیم را وظیفه خود می‌دانیم، در استان و بخش‌های دولتی و چه در بخش خصوصی حمایت به‌عمل آورده و تلاش می‌کنیم مطالبات به این تیم برسد.

معتمدیان با بیان اینکه از طرفی هم از راه‌های ملی ورود کرده و چند مرتبه با وزیر صحبت کردیم، تصریح کرد: درخواستی که از دوستان داریم این است که مانند قبل با انرژی زیاد به کار خود ادامه دهند که تاکنون هم همینطور بوده است، با روحیه‌ای مضاعف به کار خود ادامه دهید این فراز و نشیب‌ها عادی بوده و در این کارها وجود دارد.

استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: امیدواریم با پیگیری‌هایی که به خصوص مدیرکل ورزش و جوانان انجام می‌دهد، شاهد بهبود مشکلات تیم باشیم.

انتهای پیام/ 70066

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول