اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۲۰۳۴/شهید فضل‌الله احمدوند: منتظران قائم باید در مقابل ظلم به پا خیزند

شهید فضل‌الله احمدوند در وصیت‌نامه خود آورده است: اى کسانی که منتظر ظهور مهدى موعود (عج) هستید و انتظار ظهور آن آقا را می‌کشید فقط به دعا کردن و مسجد رفتن اکتفاء نکنید بلکه به پا خیزید و در مقابل ظلم قیام کنید.

۲۰۳۴/شهید فضل‌الله احمدوند: منتظران قائم باید در مقابل ظلم به پا خیزند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید فضل‌الله احمدوند:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود به ارواح مطهر تمامى شهدا و درود خدا بر رادمردان جبهه جنگ حق علیه باطل و سنگربانان مکتب تهذیب و رسالت و درود بر یاران راستین و سرخ پیکران نیک آئین آنانکه جهاد را بر سکوت و قیام را بر قعود امتیاز بخشیدند و اسطوره هاى مقاومت و ایثار گردیدند، ما راهیان راه سرخ شیرمردانى هستیم که بر امامشان لبیک‌وار پاسخى خونین گفتند و با قلم خون بر لوح خاک نقش حقانیت و حریت ترسیم کردند.

همواره در طول تاریخ راهیان کوى حقیقت مظلوم بوده‌اند و غریب لیکن در هر حال پیروز و سربلند گشته‌اند و کشته شده‌اند و هرگز یک گام به عقب ننهاده و با جان ابلاغ رسالت کردند اینک زمانه آن است که در عمل راهمان را  از منافقان جدا کرده و نیکان و پاکان غربال گردند.

در زمان حسین (ع) مسلمان محافظ‌کار زیاد بود و رزمجوى مجاهد کم اما اینک که فرزند برومند اسلام فریاد هل من ناصر را بر گوش‌هاى جان نجوا کرده به حق سزا است که پاسخى مناسب گفته شود و این حقیر بر این مبنا و در این راستا عزم جهاد و اطاعت از امر ولایت کردم و کوشیدم تا حد توانم بر تکلیف عمل کنم و با خونم درخت پر ثمر اسلام را آبیارى کنم که اگر فردا راه کربلا باز شد جرات آن را بیابم تا بر زمین‌هائى آن گام نهم که هر وجبش جاى پاى شهیدى است و هر قطره آبش رنگین به خونى سرخی.

جبهه  همان مکان معراج است و میعادگاه وصل در مسلخ عشق که با ریسمان شهادت اتصال بنده را با خدا فراهم آورده است.

اى کسانى که پیام مرا می‌شنوید بدانید که اگر به خاطر رخوت و بی‌تفاوتى پاسدار به حق خون‌هاى پاک بر زمین ریخته کربلاى ایران نباشید در صراط قیامت گریبان‌گیر شما خواهیم بود که اگر زینب نبود شاهکار حسین در تاریک‌خانه تاریخ به بایگانى سپرده می‌شد پس بدانید رسالت بازماندگان بسى سخت‌تر است.

بدانید هنوز کسانى که معناى رسالت اسلام را نفهمیده‌اند و بر پیکر انقلاب نیش می‌زنند وجود دارند که انها را پیام دهید که اگر قابل اصلاح نباشند مورد غضب و خشم امت امام خواهند بود و آخرین پیغام من این است که ولایت را رها نکنید و بر جهاد همت گمارید و بر تهذیب نفس بکوشید که به حق نصرت خدا شامل کسانى خواهد شد که به معناى صحیح کلمه یاور دین خدا باشند.

خانواده عزیزم از شما حلالیت می‌طلبم. گریه نکنید و استوار باشید. مراسم من را کم خرج و بدون تجملات و اسراف برگزار کنید. دخترانم را زینبى و زینب وار و مکتبى تربیت نمائید با جان و دل از انقلاب و امام دفاع کنید و با عمل دشمنان اسلام را سرکوب کنید. تا می‌توانید در خدمت به مردم و رفع حوائج مستمندان و همسایگان و فامیل و مومنین همت گمارید که مورد خشنودى خدا خواهد بود. با اخلاقى نیکو و برخوردى اسلامى مومنین را تکریم و تعظیم کنید.

اى مومنین اگر می‌خواهید اسلام عزیز در سراسر جهان استقرار پیدا کند و عدالت برقرار شود و دست ظالمان کوتاه شود باید مقاومت کنید و مردانه بجنگید تا آقا امام زمان بیاید و جهان را پر از عدل و عدالت کند و اما اى کسانی که منتظر ظهور مهدى موعود(عج) هستید و انتظار ظهور آن آقا را می‌‌کشید فقط به دعا کردن و مسجد رفتن اکتفاء نکنید بلکه به پا خیزید و در مقابل ظلم قیام کنید.

قدر انقلاب اسلامى و رهبر انقلاب این اسوه ایمان و تقوا را بدانید و به ندایشان لبیک بگوئید که فرداى قیامت پیش فاطمه زهرا شرمنده نشوید.

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول