اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تفریح و نشاط  /  بازی

در جشنواره مجازی اسباب بازی‌ها چه خبر است؟/ جای خالی اسباب بازی برای کودکان با نیازهای ویژه

در نمایشگاه اسباب بازی، به غیر از عروسک های ایرانی سایر اسباب بازی ها از تخفیف برخوردار نیستند، این در حالی است که با توجه به شرایط اقتصادی فعلی، شیوع کرونا و تأکید بر خانه نشینی لزوم ایجاد شرایط متناسب برای خرید بازی و سرگرمی بیش از پیش احساس می شود.

در جشنواره مجازی  اسباب بازی‌ها چه خبر است؟/ جای خالی اسباب بازی برای کودکان با نیازهای ویژه

به گزارش خبرنگار تفریح و نشاط خبرگزاری فارس،‌ 28 بهمن ماه سال جاری ششمین نمایشگاه ملی و اولین فروشگاه مجازی اسباب‌بازی با حضور 140 تولید کننده داخلی به صورت مجازی آغاز به کار کرد.

نمایشگاهی که در بخش فروش آن بیش از 1250 اسباب‌بازی و سرگرمی‌ با توجه به شرایط سنی و موضوع‌های مختلف ارائه شده و کارشناسان حوزه اسباب‌بازی‌ها هم به صورت هم زمان و به طور رایگان به مراجعه‌کنندگان برای انتخاب و خرید بهتر مشاوره می‌دهند.

با یک کلیک در  اینجا  شما می توانید وارد نمایشگاه و فروشگاه مجازی اسباب بازی شوید که تا 11 اسفندماه پذیرای بازدیدکنندگان است.

در ابتدای ورود به این فروشگاه بنری را مشاهده می کنید که خبر از تخفیف 10 درصدی عروسک های ایرانی می دهد،‌ در سمت راست صفحه می توانید با وارد کردن شماره همراه خود از دریافت مشاوره خرید بهره مند شوید.

همچنین شماره‌ تماس‌ 02191070567 هم برای پاسخ‌گویی به پرسش‌های مخاطبان در نظرگرفته شده و هم‌زمان 7 نفر می‌توانند با کارشناسان ارتباط تلفنی داشته باشند.

در ادامه صفحه می توانید با اسباب بازی های پیشنهادی روز و محصولات پرفروش آشنا شوید،‌ یکی از ویژگی های این فروشگاه آنلاین تفکیک اسباب بازی ها بر اساس گروه های سنی است،‌ یعنی شما می توانید بر اساس سن فرزند خود اسباب بازی های مناسب سنین زیر 3 سال، 3 تا 5 سال،‌ 5 تا 7 سال، 7 تا 10 سال، 10 تا 15 سال و اسباب بازی های رده سنی بزرگسالان را مشاهده کنید.

در این نمایشگاه مجازی عروسک و مدل، بازی های فکری و کارتی، پازل و ساختنی،‌ حرکتی، ورزشی و ماشین،‌ اسباب بازی آموزشی،‌اسباب بازی چوبی و اسباب بازی های ارزان در دسته بندی های جداگانه به نمایش گذاشته شده اند.

قیمت های اسباب بازی در این نمایشگاه مجازی متغیر است و شما بسته به توان مالی و نیاز خود می توانید انتخاب های متعددی داشته باشید.

قیمت عروسک های ایرانی از 13 هزار و 500 تومان شروع می شود و تا 117 هزار تومان هم ادامه دارد، برای هر اسباب بازی هم توضیحات در مورد گروه سنی،‌ جنسیت، راهنمای بازی، جنس محتویات، شرکت سازنده، کشور سازنده، هوش‌های گاردنر و خطر بلعیده شدن عنوان شده است.

شما می توانید هنگام خرید از امکان فیلتر قیمت که در سمت راست صفحه جانمایی شده استفاده کنید، برای مثال در دسته بازی های زیر سه سال قیمت ها از 13 هزار و 500 تومان تا یک میلیون و 200 هزار تومان متغیر است، در بخش بازی های بزرگسالان هم قیمت اسباب بازی ها از 5 هزار تومان تا 580 هزار و 800 تومان تعیین شده است، بازی هایی همچون مینی بسکتبال، یه قل دو قل،‌ مینی فوتبال، منچ پارچه ای، شطرنج، نقطه بازی، دبرنا، تله پاتی، پازل سه بعدی، شب مافیا، تهران 1410 و... در این دسته قرار گرفته اند.

اما در این نمایشگاه به غیر از عروسک های ایرانی سایر اسباب بازی ها از تخفیف برخوردار نیستند، این در حالی است که با توجه به شرایط اقتصادی فعلی، شیوع کرونا و تأکید بر خانه نشینی لزوم ایجاد شرایط متناسب برای خرید بازی و سرگرمی بیش از پیش احساس می شود.

در واقع مسئولان برگزاری این نمایشگاه، ارسال رایگان محصولات را به عنوان یک آپشن حمایتی در نظر گرفته اند و از ارائه تخفیفات بیشتر خودداری کرده اند، این در حالی است که همچنان بسته بندی اسباب بازی ها با کیفیت های پایینی همراه است و از لحاظ بصری هم نمی تواند مخاطب خود را جذب کند و مشخص نیست که طبق چه معیاری قیمت گذاری ها انجام شده است.

امسال در نمایشگاه مجازی اسباب بازی بخش ویژه ای برای کودکان با نیازهای خاص در نظر گرفته شد و تصور بر این بود که در این بخش شاهد عرضه محصولات خاصی باشیم، اما تمام 16 بازی عرضه شده در این قسمت شامل همه گروه های سنی با توانمندی های مختلف می شود و شاید تنها بازی «ماز لمسی» را بتوان در این دسته به عنوان یک بازی خاص معرفی کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول