اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

جبران خسارات ناشی از زلزله در پاتاوه /همه دستگاه‌های خدمات‌رسان پای کار هستند

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که همه دستگاه‌های خدمات‌رسان برای کمک به زلزله‌زدگان پای کار هستند، گفت: خسارات وارد شده به منازل بخش پاتاوه مانند سایر مناطق زلزله‌زده جبران می‌شود.

جبران خسارات ناشی از زلزله در پاتاوه /همه دستگاه‌های خدمات‌رسان پای کار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، کیامرث حاجی‌زاده معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی تعدادی از مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی و مسؤولان بخش پاتاوه از منازل و مناطق زلزله‌زده بخش پاتاوه در شهرستان دنا بازدید کردند.

حاجی زاده در این دیدارهای چهره به چهره و خانه به خانه  گفت: در پی وقوع زلزله در شهرستان دنا که این زلزله در بخش پاتاوه و روستاهای اطراف هم احساس شده و به منازل منطقه خسارت وارد شده است ،حضور میدانی در این مناطق داشتیم و از نزدیک مشکلات را بررسی کردیم.

معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه همه دستگاه‌های خدمات‌رسان برای کمک به زلزله‌زدگان  پای کار هستند،گفت: منازلی که نیاز به  احداث دارند تخریب و بازسازی می‌شوند و  تیم ارزیابی از طرف بنیاد مسکن و هلال احمر جهت ارزیابی خسارات  حضور داشته‌اند و خسارات وارد شده به همه منازل را ارزیابی می‌کنند. 

حاجی‌زاده افزود: با توجه به تاکید استاندار توصیه‌های لازم درمورد رسیدگی به روستاها داده شد و با همت مسؤولان و همکاری مردم هر چه سریع‌تر منازلی که نیاز به تخریب دارند  بازسازی و احداث می‌شوند و منازلی که نیاز به تعمیر دارند نیز تشکیل پرونده  و کمک‌های بلاعوض و تسهیلات به مردم پرداخت شوند.

معاون عمرانی استاندار در بازدید از روستاها گفت: در خصوص زیرساخت‌هایی که در روستاهای بازدید شده مشاهده شد، دو مورد جاده‌های روستایی مشکل داشتند که با‌ هماهنگی‌های انجام شده در اولویت کاری جاده‌های استان قرار گرفتند و

انشاالله همان اقداماتی که برای سایر مناطق زلزله‌زده انجام گرفته برای بخش پاتاوه هم در نظر گرفته شده است.

وی در پایان گفت: در هر نقطه‌ای که زلزله خسارات وارد کرده باشد پیگیر مشکلات و نیازهای مردم هستیم.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول