اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

درخواست امام جمعه قلعه رئیسی از بسیج سازندگی/صلواتی: مصلای نماز جمعه هر چه زودتر افتتاح شود

امام جمعه قلعه رئیسی از بسیج سازندگی سپاه فتح خواستار تکمیل هر چه زودتر مصلای شهر قلعه رئیسی شد.

درخواست امام جمعه قلعه رئیسی از بسیج سازندگی/صلواتی: مصلای نماز جمعه هر چه زودتر افتتاح شود

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس عنوان کرد: مردم در پروژه‌های بسیج سازندگی و سپاه مدیریت جهادی و الگوی کار ایرانی که کیفیت و سرعت و دقت و مهندسی دقیق و زمان بندی مناسب و اجرا و پایان کار مشخص است انتظار دارند به طور عام وقتی پروژه ای را بسیج سازندگی به عهده می گیرد، مردم امیدوار و باور دارند عملکرد و تحقق عینی کار جهادی و روحیه بسیجی به نمایش گذاشته می شود.

خطیب جمعه قلعه رئیسی سپاه را مظهر بن بست زدایی دانست و بیان کرد: حقیقتا سپاه بن بست زدایی می کند و با ورود سپاه به عرصه های مختلف خدماتی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد شاهکار و اقدامات بی بدیل این معجزه انقلاب اسلامی هستیم.

وی افزود: مصلای محمد رسول الله(ص) شهر قلعه رئیسی که در یک منطقه محروم واقع شده و سالهاست اهل ایمان منتظر افتتاح این پروژه هستند انتظار این مردم انقلابی و  شریف و اهل ایمان و خانواده معظم شهیدان این است که بسیج سازندگی استان به صورت جهادی و با روحیه بسیجی این پایگاه دینی و مذهبی و فرهنگی که نمادی از شعار ما می توانیم است را تکمیل کنند و در اولین فرصت افتتاح نمایند.

صلواتی تاکید کرد: امیدوارم هم استاندار و هم فرمانده سپاه فتح استان و هم بسیج سازندگی سپاه تا میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) نواقصات را تکمیل و افتتاح نمایند تا مردم این منطقه از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/82021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول