اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

چهارمین همایش ملی جامعه و تعلیم و تربیت 14 اسفند برگزار می‌شود

چهارمین همایش ملی جامعه و تعلیم و تربیت، ۱۴ اسفند سال ۱۳۹۹ به صورت مجازی و به میزبانی دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود.

چهارمین همایش ملی جامعه و تعلیم و تربیت 14 اسفند برگزار می‌شود

به گزارش گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، چهارمین همایش ملی جامعه و تعلیم و تربیت، ۱۴ اسفندماه ۱۳۹۹ به صورت مجازی و به میزبانی دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود.

گسترش فناوری‌های نوین، ساحت‌های جدیدی را در زندگی انسان ایجاد کرده که روی زیست جهان انسان اثر گذاشته است. فهم ماهیت این فناوری‌ها و این فضاها و مشخص کردن نسبت دانشگاه و جامعه با این فضاهای مجازی می‌تواند الگوی صحیحی برای برقراری ارتباط دانشگاه و جامعه با این دنیای جدید و این فناوری‌های نوین فراهم کند.

از این روی چهارمین همایش جامعه و تعلیم و تربیت با هدف پوشش به این حوزه قصد دارد تا با برگزاری پانل‌های تخصصی در این حوزه و فراخوان دریافت مقالات اندیشمندان، فرصتی را برای تولید دانشی مفید و کارا در این زمینه را فراهم کند.

اهداف کلی همایش جامعه و تعلیم و تربیت، شامل بررسی آسیب های نظام آموزش در دانشگاه، تحقق نقش دانشگاه در اهداف اجتماعی، بررسی نسبت جامعه، دانشگاه و فرهنگ، بررسی تحولات جهانی موثر بر رسالت‌های دانشگاه در جامعه و تحلیل و بررسی آثار استادان صاحب اندیشه در حوزه‌های ارتباط دانشگاه و جامعه است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول