اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

استارت فوتسالیست‌های نوجوان قم برای قهرمانی ایران

فوتسالیست‌های نوجوان تیم فردوس قم از امروز برای کسب مقام قهرمانی در لیگ برتر فوتسال نوجوانان باشگاه‌های کشور برابر حریفان خود به میدان می‌روند.

استارت فوتسالیست‌های نوجوان قم برای قهرمانی ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، از جمع تیم‌های حاضر در مرحله مقدماتی بازی‌های فصل 1399 لیگ برتر فوتسال نوجوانان باشگاه‌های کشور چهار تیم به مرحله نهایی رسیده‌اند که یکی از آنها نماینده فوتسال قم یعنی تیم فردوس است، تیمی که از استعدادهای ناب این رشته تشکیل شده و به دنبال قهرمانی ایران است.

بازی‌های مرحله مقدماتی برای تیم فردوس قم در اصفهان به انجام رسید و این تیم با نمایشی خیره‌کننده و ارائه بازی‌های دلچسب توانست حریفان را انگشت به دهان کرده و به عنوان یکی از تیم‌های برتر گروه مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب کند، مرحله‌ای که در آن تیم قهرمان سال 99 ایران مشخص می‌شود.

از دو گروه در مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر فوتسال نوجوانان باشگاه‌های کشور، تیم‌هایی از شهرهای قم، مشهد و شازند کرمان به مرحله نهایی رسیده‌اند، در حالی که فردوس نماینده قم است، آتیه‌سازان از شازند به این مرحله رسیده و جالب‌تر اینکه مشهد دو تیم در این مرحله خواهد داشت.

با تصمیم‌گیری کمیته فوتسال ایران، دیدارهای مرحله نهایی از امروز شنبه نهم اسفند ماه به مدت سه روز به میزبانی هیات فوتبال استان خراسان‌رضوی در شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود و تیم‌های چیپس کامل مشهد، آتیه‌سازان شازند کرمان، فردوس قم و استعدادهای درخشان مشهد برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر می‌روند.

برنامه بازی‌های فردوس قم در مرحله نهایی لیگ برتر نوجوانان ایران در مشهد:

شنبه ۹ اسفند 1399

 فردوس قم – آتیه‌سازان شازند کرمان (ساعت 14)

یکشنبه 10 اسفند 1399

فردوس قم – چیپس کامل مشهد (ساعت 16)

دوشنبه 11 اسفند 1399

فردوس قم – استعدادهای درخشان مشهد (ساعت 14)

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول