اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

نوبت‌دهی تعویض پلاک در اسلام‌ آبادغرب و سرپل‌ذهاب هم اینترنتی شد

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: از امروز نوبت‌دهی تعویض پلاک در شهرستان‌های اسلام‌ آبادغرب و سرپل‌ذهاب اینترنتی شده است.

نوبت‌دهی تعویض پلاک در اسلام‌ آبادغرب و سرپل‌ذهاب هم اینترنتی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، کیومرث غلامی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: در روزهای پایانی سال با افزایش درخواست خدمات تعویض پلاک در مراکز سرتاسر استان مواجهه هستیم که به همین دلیل ساعت کار این مراکز افزایش یافته است.

وی به افزایش ۲ ساعته ساعات کار مراکز تعویض پلاک استان از روزهای شنبه تا چهارشنبه خبر داد و گفت: ساعت کار از هشت صبح تا ۱۴ به ۱۶ افزایش یافته که از این ساعت درب مراکز تعویض پلاک بسته می‌شود و تا آخرین نفر خدمات دریافت می‌کنند؛ روزهای پنجشنبه هم از ساعت ۱۲ تا ساعت ۱۴ همین کار انجام می‌شود.

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه ادامه داد: نوبت‌دهی تعویض پلاک از امروز در شهرستان‌های اسلام‌ آبادغرب و سرپل‌ذهاب اینترنتی شده که متقاضیان با مراجعه به سایت «راهور ۱۲۰» یا اپلیکیش «پلیس من» و وارد شدن به سامانه نوبت‌دهی اینترنتی می‌توانند روز و ساعت مدنظر خود را رزرو کنند.

وی همراه داشتن ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مراجعه به مراکز تعویض پلاک را از الزامات دانست و گفت: همشهریان در راستای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فقط در ساعت و تاریخی که در نوبت‌دهی اخذ شده مراجعه کنند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول