اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

آغاز طرح زمستانه کتاب 99 از نهم اسفند در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از اجرای طرح زمستانه کتاب از نهم اسفند همزمان با سراسر کشور در کتابفروشی‌های این استان خبر داد.

آغاز طرح زمستانه کتاب 99 از نهم اسفند در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیدقاسم ناظمی اظهار داشت: علاقمندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند با ارائه کارت ملی از نهم تا شانزدهم اسفند با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح زمستانه کتاب ۹۹، تا سقف ۲۰۰ هزار تومان کتاب‌های مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح کتاب‌ها با یارانه ۲۰ درصدی به دوستداران کتاب و کتابخوانی ارائه می‌شود.

ناظمی گفت: در طرح پاییزه کتاب آذربایجان‌شرقی 51 کتابفروشی در سطح استان حضور داشتند و بیش از 900 میلیون تومان کتاب در طی برگزاری این طرح به فروش رسید.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال ۱۳۹۴، برای هدفمند کردن یارانه نشر طرح‌های فصلی فروش کتاب را آغاز کرد؛ در این طرح‌ها کتابفروشی‌ها می‌توانند روی فروش کتاب به خریداران تخفیف بدهند و مبلغ تخفیف داده شده را از وزارتخانه دریافت کنند.

در این طرح‌ها که با نام طرح‌های فروش فصلی مشهور شده‌اند، کتابفروشی‌هایی که شرایط لازم را داشته باشند پس از ثبت‌نام، می‌توانند کتاب‌های خود را که با شرایط تعیین شده مطابقت داشته باشند به خریداران بفروشند.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول