اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

برگزاری اردوهای رشته‌های المپیکی در مشهد از سال آینده

دبیرکل کمیته ملی المپیک از برگزاری اردوهای رشته‌های المپیکی در مشهد خبر داد.

برگزاری اردوهای رشته‌های المپیکی در مشهد از سال آینده

کیکاووس سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره برگزاری اردوهای المپیکی‌ها در سازمان ورزش آستان قدس، عنوان کرد: پیشنهادی از طرف سازمان ورزش آستان قدس واصل شد که امکانات مطبوعی برای برگزاری اردو دارند‌. قرار شد یک گروه فنی از امکانات بازدید کند که من، پیمان فخری، رغبتی و ... از این امکانات بازدید کردیم.

دبیر کل کمیته المپیک گفت: در واقع امکان سنجی صورت گرفت. شرایط را برای برگزاری اردوی رشته‌های المپیکی مطلوب دیدیم که به میزبانی تربیت‌بدنی آستان قدس برگزار خواهد شد.

سعیدی درباره هزینه‌های برگزاری اردو در مشهد، خاطرنشان کرد: در بحث مخارج طبق توافق با آستان قدس، فدراسیون‌ها پرداختی نخواهند داشت و هزینه‌ها را کمیته ملی المپیک با تخفیف خاص پرداخت خواهد کرد. رویکرد کمیته حمایت از رشته‌های المپیک و همین طور استفاده از فضای معنوی مشهد است تا ورزشکاران از آن استفاده کنند. از ۱۱ رشته، ۹ یا ۱۰ رشته بتوانند اردوها را برگزار می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که از چه زمانی اردوها برگزار می‌شود، اظهارداشت: توافق ما از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا زمان المپیک است. تفاهمنامه‌ای با دانشگاه آزاد منعقد می‌شود تا از مجموعه‌های ورزشی علوم تحقیقات در تهران استفاده شود. همین طور از دانشگاه آزاد بوشهر هم برای تطبیق آب و هوایی استفاده خواهد شد.

سعیدی همچنین درباره جلسه هیات اجرایی کمیته المپیک، یادآور شد: هفته آینده آخرین نشست هیات اجرایی برگزار خواهد شد که البته در این نشست میهمانی نخواهیم داشت و قرار است در خصوص بودجه صحبت شود.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر کمک به فدراسیون‌ها، تصریح کرد: پرونده کمک‌های ویژه با مبلغ ۲۰ میلیارد تومان بسته شد. احتمالا اوایل سال آینده بعد از تعطیلات این احتمال وجود دارد که پرداختی به فدراسیون‌ها داشته باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول