اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مدیریت بحران جزو اولویت بسیج پزشکی است/ نقش موثر طرح شهید سلیمانی در کنترل کرونا

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان همدان با بیان اینکه مدیریت بحران جزو اولویت‌های بسیج پزشکی است گفت: با طرح شهیدسلیمانی، نخبگان بسیجی جامعه پزشکی همدان به مبارزه با ویروس منحوس در کوچه‌ها و محله‌ها پرداختند که شاهد تاثیر بسزایی در کنترل این بیماری بودیم.

مدیریت بحران جزو اولویت بسیج پزشکی است/ نقش موثر طرح شهید سلیمانی در کنترل کرونا

حمید بهرامی‌خو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان‌ با اشاره به اینکه هشتم اسفندماه به نام بسیج جامعه پزشکی نام‌گذاری شده است اظهار کرد: به فرموده مقام‌ معظم رهبری این روز یادآور ازخودگذشتگی‌ها و رشادت‌های بسیجیان در دوران دفاع مقدس است که با تجهیز به سلاح جهاد، تقوی و شجاعت به دفاع از میهن اسلامی پرداختند و در نزدیک‌ترین مکان‌ها به خط مقدم، مراکز بهداشتی و درمانی از جمله بیمارستان‌های صحرایی را برپا کردند، خطرات را به جان خریدند تا خدمات بهتری به رزمندگان ارائه دهند. 

وی با اشاره به اینکه صدها شهید جامعه پزشکی اعم از پزشکان، پرستاران، پیراپزشکان و پرسنل بهداشت و درمان گواه صادق است گفت: طریقه صادق بسیجیان جامعه پزشکی در طول سال‌های اخیر با ارائه خدمت به مردم شریف ادامه داشته است.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان همدان بیان کرد: بسیج جامعه پزشکی استان، افتخار دارد ضمن جذب و سازمان‌دهی بخش اعظمی از شاغلین حوزه سلامت با اعزام هزاران تیم به مناطق محروم، برپایی بیمارستان‌های صحرایی، ارائه خدمت به زائرین امام حسین(ع) و حضور در مجامع، محافل و  مدارس مناطق محروم در خدمت مردم شریف استان باشد.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان جامعه پزشکی با حضور در حوزه سلامت و برپایی صدها محفل قرآنی، نشست‌های اخلاق پزشکی و پرستاری، نشست‌های سیاسی، اردوهای زیارتی، راهیان نور، برنامه‌های ورزشی و برپایی محافل ادعیه در بخش فرهنگی در حوزه سلامت حضوری فعال داشته‌اند.

بهرامی‌خو با تاکید به اینکه در این میان بسیجیان جامعه پزشکی از مباحث علمی نیز غافل نبوده و با برپایی نشست‌های علمی و پژوهشی، با اولویت مدیریت بحران در حوادث و بلایا فعالیت‌های خود را به منصه ظهور گذاشته‌اند یادآور شد: با شروع نبرد در حیطه مقاومت به فرماندهی سردارسلیمانی، بسیجیان جامعه پزشکی از حضور در این جبهه نیز غافل نبودند و با پیوستن و خدمت‌رسانی به مدافعان حرم حضور داشته‌اند به طوری که جبهه مقاومت با خیل عظیم درخواست حضور مواجه شد اما امکان اعزام نبود.

وی با بیان اینکه در طول یک سال گذشته بسیجیان جامعه پزشکی با شروع بیماری منحوس کرونا با ایمان به خدا و عشق به مردم، خطرات را به جان خریده‌اند تا مردم در این عرصه آسیب کمتری ببینند گفت: با طراحی طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، نخبگان بسیجی جامعه پزشکی به مبارزه و مقابله با این ویروس منحوس در کوچه‌ها و محله‌ها پرداختند که شاهد تاثیر به سزایی در کنترل این بیماری بوده‌ایم.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیج جامعه پزشکی از شهدای بهداری دفاع مقدس و جبهه مقاومت تا شهدای مدافع سلامت عنوان کرد: مدافعان سلامت طی یک سال اخیر با بذل جان خود از خاکریزهای سلامت صیانت کرده‌اند که قدردان زحمات آنها هستیم.

وی با بیان اینکه در چهلمین سال آغاز دفاع مقدس از همکاری و همراهی مجموعه‌های مختلف حوزه سلامت، مدیران و شاغلین دانشگاه علوم پزشکی، سازمان تامین اجتماعی، جمعیت هلال احمر استان، شورای عالی بهداشت و درمان، نیروهای مسلح تقدیر و تشکر می‌کنیم گفت: از خداوند منان درخواست داریم با همدلی و همراهی مردم استان و پرسنل حوزه سلامت، شاهد ریشه‌کنی بیماری منحوس کرونا باشیم.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول