اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

انتقاد شدیدالحن از داور بازی رئال؛ همیشه دوست دارند تیم بزرگ‌تر برنده شود!

رئیس باشگاه آتالانتا در خصوص اخراج دقیقه 17 بازیکن خود در دیدار مقابل رئال مادرید به انتقاد شدید از داوری پرداخت و این تصمیم را شرم‌آور دانست.

انتقاد شدیدالحن از داور بازی رئال؛ همیشه دوست دارند تیم بزرگ‌تر برنده شود!

به گزارش خبرگزاری فارس، موضوع داوری بازی رئال مادرید و آتالانتا هنوز به پایان نرسیده و این بار مدیر باشگاه ایتالیایی به انتقاد از داوری در دیدار چهارشنبه شب و دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پرداخت.

در این مسابقه در دقیقه 17، رمو فرولر از سوی داور به خاطر خطا روی مندی کارت قرمز مستقیم گرفت و آتالانتا بیش از 73 دقیقه 10 نفره بازی کرد. پس از این مسابقه کارشناس داوری مارکا، تصمیم داور را سخت گیرانه دانست (فیلم صحنه اخراج را در اینجا مشاهده کنید) و گاسپرینی در مصاحبه پس از بازی اظهار داشت: داور بازی ما با رئال را خراب کرد و نگذاشت ما عملکرد خودمان را به نمایش گذاریم. (در اینجا بخوانید)

در ادامه این واکنش‌ها مدیریت باشگاه آتالانتا نیز از تصمیم داور در آن مسابقه انتقاد کرد و گفت: من واقعاً شوکه شدم که دیدم داور کارت قرمز نشان داد. به نظرم تصمیمش اشتباه بود و مطمئن بودم که با ویدیوچک تصمیمش برخواهد گشت اما این اتفاق رخ نداد و همه با متعجب شدیم. این اخراج شرم‌آور بود و یک بی‌عدالتی محض رخ داد.

آنتونیو پرکاسی، رئیس باشگاه آتالانتا در مصاحبه با گازتادلااسپورت گفت:‌ من یک نظر مشخص دارم و همیشه هم پای آن ایستاده‌ام. یک شاخصه مطیع بودن در فوتبال وجود دارد که آدم‌ها تمایل به پیروزی تیم‌های بزرگ‌تر دارند. اگر تنها یک تصمیم مشکوک بودم، می‌توانستم جور دیگری حرفم را بزنم اما موارد زیادی در این بازی رخ داد. خطاهایی از ناچو و مودریچ روی مائهل و پسینا اتفاق افتاد که داور اصلا آنها را جریمه نکرد. خطای هند لوکاس واسکز را نیز نگرفت.

وی ادامه داد: در یک صحنه داور خواست به کاسمیرو کارت بدهد ولی وقتی متوجه شد که این بازیکن کارت زرد داشته است، از تصمیمش صرف نظر کرد. اگر یکی از بازیکنان ما این اتفاق برایش رخ می‌داد تصمیم داور همین گونه بود؟

رئیس باشگاه آتالانتا گفت: در چنین شرایطی بازی کردن غیرممکن است. همه چیز علیه ماست و مثل همیشه داور در یک بازی لیگ قهرمانان اروپا مناسب تو قضاوت نمی‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول