اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

خواب غیربومی‌ها برای شورای فردیس تعبیر نمی‌شود/تیم جمع نکنید!

امام جمعه فردیس ضمن انتقاد از عدم انتزاع کامل کرج از فردیس، گفت: افرادی که از شهرهای دیگر درحال تیم بندی انتخاباتی برای برای حضور در شورای فردیس هستند، بدانند که این خوابشان هرگز تعبیر نخواهد شد و نمی‌توانند رای مردم فردیس را بگیرند.

خواب غیربومی‌ها برای شورای فردیس تعبیر نمی‌شود/تیم جمع نکنید!

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی امام، جمعه شهرستان فردیس، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردیس، با اشاره به نزدیکی انتخابات شورای اسلامی شهر و فعالیت‌های انتخاباتی در شهر، گفت: برخی افراد در شهرهای دیگر در حال تیم بندی انتخاباتی برای حضور در شورای فردیس هستند و به تصور بی حساب و کتاب بودن  انتخابات  دوره قبل فردیس، می خواهند رای مردم این شهر را بگیرند.

امام جمعه فردیس ضمن انتقاد از چنین فعالیت‌هایی افزود: این در حالی است که از نحوه تیم بندی و شرایط آنها معلوم است، قصد دلسوزی و خدمت به مردم این شهر را ندارند. من به آنها هشدار می‌دهم که این خواب آنها قطعا تعبیر نخواهد شد.

 وی افزود: مردم فردیس به افراد انقلابی و دلسوز از اهالی شهر فردیس رأی می‌دهند و افراد انقلابی به مردم معرفی خواهند شد. کسی فکر نکند می‌تواند از جای دیگری بیاید و رأی مردم فردیس را بگیرد در حالیکه دلسوزی لازم برای این شهر و شهروندان را نخواهد داشت.

یک ششم امکانات شهرداری کرج از آن فردیس است

ایمانی یکی از اهداف مستقل کردن فردیس از کرج را استیفای حقوق مردم فردیس و انتزاع امکانات شهر فردیس از شهرداری کرج دانست و یادآور شد: متاسفانه به دلیل کم کاری‌های صورت گرفته از سوی مسؤولان استانی و شهرداری کرج، هنوز این امر به نتیجه نرسیده است. در صورتی که حداقل یک ششم از امکانات و تجهیزات شهرداری کرج در همه حوزه‌ها، برای فردیس است.‌

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول