اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

خسارت ۱۳ هزار میلیارد تومانی کرونا به هتل‌های کشور/ هیچ هتلی تغییر کاربری نکرده است

نایب رئیس جامعه هتلداران کشور از خسارت ۱۳ هزار میلیارد تومانی کرونا به هتل‌های کشور خبر داد و گفت: هیچ هتلی تغییر کاربری نداشته است.

خسارت ۱۳ هزار میلیارد تومانی کرونا به هتل‌های کشور/ هیچ هتلی تغییر کاربری نکرده است

شهرام شیروانی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه هتل‌های همدان آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی در صورت اعلام ستاد ملی مقابله با کروناست اظهار کرد: همه هتل‌های کشور و همچنین همدان آمادگی لازم را دارند و طی یک سال گذشته نیز همراهی کامل را با ستاد ملی مقابله با کرونا داشتند.

وی با تاکید بر اینکه هتل‌ها همواره با رعایت کامل مسائل بهداشتی فضای اقامتی را در اختیار مسافران می‌‌گذاشتند گفت: طی یک سال گذشته نیز با شیوع کرونا و در ادامه نیز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی پذیرای مسافران و گردشگران خواهند بود.

نایب رئیس جامعه هتلداران کشور با بیان اینکه شیوع کرونا تا پایان دی‌ماه ۱۳ هزار میلیارد تومان به هتل‌ها خسارت وارد کرد گفت: این بیماری در همدان موجب خسارت ۴۰۰ میلیارد تومانی هتل‌ها شد.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات پرداختی دولت برای هتل‌ها کارساز نبود بیان کرد: در ابتدای شیوع کرونا تسهیلات جزئی برای پرسنل هتل‌ها در نظر گرفته شد که آن هم خیلی‌ از پرسنل موفق به دریافت نشدند.

شیروانی با تاکید بر اینکه درخواست تسهیلات بیشتری برای کمک به هتل‌ها داشتیم که محقق نشد افزود: نامه‌ای از طرف جامعه هتلداران کشور به دفتر رییس جمهور و سایر مسولان ارشد کشوری ارسال شد تا برای ما تسهیلاتی برای هر اتقاق ۵۰ میلیون تومان  با سود تک رقمی و مدت بازپرداخت هفت ساله در نظر گرفته شود که محقق نشد.

وی اضافه کرد: پیشنهاد نا این بود که هتل‌ها در سراسر کشور بتوانند از این تسهیلات برای بازسازی و نوسازی هتل‌ها استفاده کنند که پرداخت این تسهیلات محقق نشد.

نایب رئیس جامعه هتلداران کشور در خصوص تغییر کاربری هتل‌ها نیز گفت: در این زمینه درخواست مکتوبی برای تغییر کاربری نداشتیم ولی به صورت ضمنی اعلان می‌شد اما اگر سال آینده هم وضعیت چنین باشد، ممکن است خیلی از هتل‌ها این برنامه را داشته باشند.

وی با بیان اینکه با شیوع کرونا برخی از هتل‌ها در سطح کشور و در همدان تعطیل شدند افزود: طی یک ماه گذشته این هتل‌ها فعالیت خود را شروع کرده‌اند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول