اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

فارس من| آقای بایدن! شرط بازگشت برجام، لغو همه تحریم‌هاست

کاربران فارس من خطاب به رئیس جمهور آمریکا با بیان اینکه شرط بازگشت برجام، لغو همه تحریم‌هاست، عنوان کردند: حرف و مطالبه ما مردم این است که ایران هنگامی به تعهدات برجامی خود بازخواهد گشت که آمریکا در عمل، تحریم‌ها را لغو کند و لغو تحریم‌ها مورد راستی‌آزمایی قرار گیرد.

فارس من| آقای بایدن! شرط بازگشت برجام، لغو همه تحریم‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس، کاربران فارس من با تشکیل کمپینی خطاب به «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا عنوان کردند که شرط بازگشت برجام، لغو همه تحریم‌هاست.

در این درخواست کاربران فارس آمده است: حرف و مطالبه ما مردم این است که ایران هنگامی به تعهدات برجامی خود بازخواهد گشت که آمریکا باید در عمل، تحریم‌ها را کلاً لغو کند و این لغو تحریم‌ها مورد راستی‌آزمایی ایران قرار گیرد. این سیاست قطعی و غیرقابل برگشت جمهوری اسلامی و مورد اتفاق همه مسؤولان است و هیچ‌کس از آن عدول نخواهد کرد.

لازم به ذکر است «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا اخیرا در مصاحبه با یکی از رسانه‌های این کشور گفت که کشورش برای بازگرداندن ایران به میز مذاکره، تحریم‌ها را رفع نخواهد کرد.

از سوی دیگر «جن ساکی»، سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به پرسشی درباره برنامه دولت «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص برجام گفت: «چنانچه ایران به رعایت کامل تعهداتش ذیل برجام برگردد ایالات متحده همین کار را انجام خواهد داد.» (جزییات بیشتر)

این سخنان در حالی مطرح شده است که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش با تاکید بر اینکه آن طرفی که حق دارد شرط معین کند، ایران است، خاطرنشان کردند: «اگر می‌خواهند ایران به تعهدات برجامی برگردد آمریکا بایستی تحریم‌ها را کلا در عمل لغو کند و ما بعد راستی‌آزمایی کنیم، آن‌وقت به تعهدات برجامی برمی‌گردیم.»

ایشان همچنین در سخنانی به ‌مناسبت سالروز قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹ بهمن ۱۳۵۶ اظهار داشتند: «ما حرف و وعده‌ خوب خیلی شنیده‌ایم که در عمل، آن حرفها و وعده‌ها نقض شده و ضدش عمل شده. حرف فایده ندارد، وعده فایده ندارد؛ این دفعه فقط عمل، عمل؛ عمل از طرف مقابل را ببینیم، ما هم عمل خواهیم کرد. با حرف و وعده و اینکه «ما این کار را خواهیم کرد، آن کار را خواهیم کرد» جمهوری اسلامی این دفعه قانع نخواهد بود، مثل گذشته نخواهد بود.» (اینجا بخوانید)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول