اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

ساخت و توسعهٔ گیربکس 6 سرعته برای نخستین بار در کشور

عضو هیئت مدیرهٔ شرکت صنعتی نیرو محرکه گفت: گیربکس 6 سرعتهٔ شرکت صنعتی نیرومحرکه برای نخستین بار در کشور ساخته شده که مزایای بسیاری از جمله کاهش مصرف سوخت و کاهش آلایندگی را داراست.

ساخت و توسعهٔ گیربکس 6 سرعته برای نخستین بار در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مسعود ذوالقدر، عضو هیئت مدیرهٔ شرکت صنعتی نیرو محرکه در حاشیهٔ افتتاح طرح توسعهٔ گیربکس 6 سرعتهٔ شرکت صنعتی نیرومحرکه در حضور وزیر صمت در استان قزوین، گفت: این محصول برای نخستین بار در کشور ساخته شده که مزایای بسیاری از جمله کاهش مصرف سوخت و کاهش آلایندگی را داراست.

وی افزود: طرح توسعهٔ گیربکس 6 سرعتهٔ شرکت صنعتی نیرومحرکه یک محصول داخلی است که مدت ساخت این محصول 8 ماه بوده که این در نوع خود بی‌نظیر است.

ذوالقدر اظهار کرد: طرح توسعهٔ گیربکس 6 سرعته طرح بسیار مناسبی است و انتظار می‌رود تولید آن تا انتهای سال ‌جاری به 10 هزار دستگاه برسد.

 وی خاطرنشان کرد: شرکت نیرومحرکه با دارا بودن ظرفیت قابل توجه موفق شده بخش قابل توجهی از نیاز خودروسازان کشور را تأمین کند.

عضو هیئت مدیرهٔ شرکت صنعتی نیرو محرکه در پایان عنوان کرد: شرکت نیرومحرکه برای 1 هزار و 200 نفر اشتغال ایجاد کرده است و امیدواریم به همت این نیروها در راستای تحقق هر چه بیشتر راهبرد سال‌ جاری گام‌های مثبت و مؤثری را برداریم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول