اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

نشاط و سرزندگی در همه جای کشور دیده می‌شود/ گازرسانی به ۳۵ هزار روستا در کشور

معاون اول رئیس جمهور گفت: در همه جای کشور نشاط و سرزندگی مردم مشاهده می‌شود و مردم در حال فعالیت هستند و این فعالیت‌های مردم به‌خصوص در روستاها نویدبخش اشتغالزایی‌های خوبی است.

نشاط و سرزندگی در همه جای کشور دیده می‌شود/ گازرسانی به ۳۵ هزار روستا در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، اسحاق جهانگیری صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه طرح‌های هادی روستاهای گلستان اظهار کرد: اقدامات وسیعی در سطح روستاهای کشور برای آبادانی و توسعه روستاها اجرا شده و‌ در دست اجرا است.
وی ادامه داد: خوشبختانه مردم به خوبی وارد عرصه تولید شده‌اند و براساس مزیت‌های منطقه خود در حال تولید محصولات هستند.
معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در همه جای کشور نشاط و سرزندگی مردم مشاهده می‌شود و مردم در حال فعالیت هستند و این فعالیت‌های مردم به خصوص در روستاها نویدبخش اشتغالزایی‌های خوبی است.
جهانگیری گفت: تمام هدف آمریکا این است که زندگی مردم را تحت تاثیر و فشار قرار دهد اما به لطف خدا و تلاش مردم ناکام مانده و خواهند بود.
وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: کرونا تمام ابعاد زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده و در چنین شرایطی ما روستاهایی را همانند «عطاآباد» در استان گلستان می‌بینیم که از شرایط به خوبی استفاده می‌کنند و به سمت اشتغالزایی پیش می‌روند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: نام این روستا ماندگار خواهد شد چون با وجود جمعیت ۵ هزار نفری یک فرد بیکار ندارد.
جهانگیری تاکید کرد: این اتفاق مهم می‌تواند در روستاهای دیگر کشور هم رقم بخورد و حتی جوانان شهرهای دیگر را تحت پوشش قرار دهند.
وی با اشاره به جلسه اقتصاد مقاومتی که با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شد، گفت: در این جلسه موضوع حاشیه‌نشینی و اشتغال مورد بحث جدی قرار گرفت که برای حل مسئله حاشیه‌نشینی موضوع تامین امکانات و زیرساخت‌ها در دستور کار جدی دولت و دستگاه‌های متولی قرار‌گرفت.
معاون اول رئیس جمهور بیان کرد: در حال حاضر ۳۵ هزار روستا در کشور گازرسانی شده و با پیشنهاد ما و موافقت رهبر معظم انقلاب مقرر شد از صندوق توسعه ملی برای توسعه اشتغال هزینه شود.
جهانگیری متذکر شد: از این محل ۱۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات به مردم اعطا که 280 هزار نفر شغل ایجاد شد.
وی‌ گفت: در حال حاضر از این محل ۷ هزار میلیارد آن باقی‌مانده و مردم می‌توانند در عرصه اشتغالزایی از این تسهیلات استفاده کنند.
انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول