اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

افتتاح چند طرح خدماتی در سمیرم با حضور استاندار اصفهان

چند طرح زیرساختی و خدماتی سمیرم امروز با حضور استاندار اصفهان در این شهرستان افتتاح شد.

افتتاح چند طرح خدماتی در سمیرم با حضور استاندار اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم استاندار اصفهان در سومین سفر کاری خود به سمیرم، مدرسه خیرساز روستای ده بزرگ و شهرداری بیده را افتتاح کرد.

مدرسه زنده‌یاد «آریان حسین اخگر» دارای ۲ کلاس با زیربنای ۸۰۰ متر و ساخت یک‌صد متر با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان با نظارت اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان بنا شده است.

همچنین در این سفر دکل مخابراتی مستقر در شهر بیده مرکز بخش پادنای بزرگ در جنوب سمیرم نیز با حضور استاندار اصفهان افتتاح شد.

ابراهیم امیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: با توجه به اختلال مخابراتی برخی نقاط روستایی در بخش پادنا و نقاط کور جاده‌ای منتهی به مرکز، این بخش دارای پوشش مخابراتی و موبایلی خواهد شد.

رئیس اداره مخابرات سمیرم افزود: هزینه ساخت و نصب این دکل حدود ۳۰۰ میلیارد ریال شده است که با نصب این دکل اختلال مخابراتی برخی نقاط روستایی در بخش پادنا مرتفع و دارای پوشش مخابراتی خواهد شد؛ سایت‌های برخی مناطق دوردست و عشایری نیز به‌مرور به فناوری بالاتر ارتقا می‌یابند.

 سالن چندمنظوره «فرهنگ» متعلق به اداره آموزش‌ و پرورش و فرهنگیان شهرستان سمیرم نیز عصر امروز و بعد از بازدیدهای استاندار اصفهان از مناطق و روستاهای زلزله‌زده بخش پادنای بزرگ این شهر افتتاح می‌شود.

روستای بیده مرکز بخش دنا کوه از توابع شهرستان سمیرم که با موافقت وزیر کشور به شهر ارتقا یافت. این روستا طبق سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ دارای هزار و ۶۱۸ نفر جمعیت شامل ۴۳۹ خانوار است که با احتساب جمعیت روستاها و عشایر اطراف آن به حدود هشت هزار جمعیت می‌رسد.

انتهای پیام/۶۳۱۱۱/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول