اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

تشکیل روستابازارها در پایتخت/ عرضه 200 تن مرغ دولتی طی روز جاری

وزیر جهاد کشاورزی از ایجاد روستابازارها و توزیع 200 تن مرغ دولتی در میادین میوه و تره‌بار پایتخت خبر داد.

تشکیل روستابازارها در پایتخت/ عرضه 200 تن مرغ دولتی طی روز جاری

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه مراسم افتتاح 8 میدان و بازارچه جدید میوه و تره‌بار در تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌یکی از اقداماتی که وزارت جهاد کشاورزی جهت ارائه محصولات کشاورزی برای شهروندان در نظر گرفته است،‌ایجاد بازارچه‌هایی تحت عنوان روستابازار بوده تا به صورت مستقیم و بدون واسطه محصولات کشاورزی به شهروندان ارائه شود.

وی افزود:‌نمونه‌ای از ایجاد این روستابازارها در شهر مشهد راه‌اندازی شده که امیدواریم در تهران نیز با همکاری شهرداری تهران این روستابازارها شکل گیرد.

وزیر جهاد کشاورزی از ایجاد دو بارانداز بزرگ در پایتخت خبر داد و گفت: در این باراندازها بهره‌برداران می‌توانند محصولات کشاورزی خود را به مردم به صورت مستقیم ارائه دهند که در گام نخست ایجاد دو بارانداز در شرق و جنوب شرقی تهران در نظر گرفته و در غرب پایتخت هم ان‌شاءالله تشکیل خواهد شد.

خاوازی گفت: طی تفاهم‌نامه‌ای با شهرداری تهران ایجاد باراندازها انجام و توسعه می‌یابد. همچنین از شهرداری خواسته‌ایم که کشاورزان بتوانند کالاهایشان را مستقیم و با قیمت مناسب به شهروندان ارائه دهند و مکان مناسب در این راستا در نظر گرفته شود.

وی از عرضه 180 تا 200 تن مرغ طی روز جاری در میادین میوه و تره‌بار تهران خبر داد و گفت: میادین میوه و تره‌بار اقدامات خوبی جهت ارائه خدمات به شهروندان انجام داده‌اند و مرغ و تخم‌مرغ از کالاهایی است که با ارز 4200 تهیه می‌شود در این مراکز به شهروندان ارائه شده و امیدواریم بتوانیم بالاترین میزان مرغ با قیمت مصوب را به شهروندان در این مراکز ارائه دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول