اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

توقیف خودروهای شوتی‌ حامل قاچاق در عسلویه

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از توقیف دو دستگاه خودرو سواری تندرو حامل کالای قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

توقیف خودروهای شوتی‌ حامل قاچاق در عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ پیمان فتاحی امروز در گفتگو با خبرنگاران  از توقیف دو دستگاه خودرو سواری تندرو حامل کالای قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد و اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته مأموران کلانتری ۱۲ بیدخون این فرماندهی با رصد اطلاعاتی دو دستگاه خودرو سواری تندرو حامل کالای قاچاق (شوتی) که از یک انبار در این شهرستان اقدام به بارگیری کالاهای قاچاق می‌کردند شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه افزود: این خودروها قصد داشتند با خروج از این شهرستان در استان همجوار، محموله‌های خود را به مقصدهای از پیش تعیین شده انتقال دهند.

فتاحی با بیان اینکه مأموران پلیس با استقرار در محور خروجی شهرستان هر دو دستگاه خودرو را متوقف کردند، عنوان کرد: در بازرسی از خودروهای توقیف شده دو دستگاه موتورسیکلت سنگین و ۲۰ کارتن قابلمه خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این رابطه دو متهم دستگیر که با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول