اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پروتکل‌های رسانه‌ای مجمع فدراسیون فوتبال مشخص شد/ لایو اینستاگرامی ممنوع

فدراسیون فوتبال پروتکل‌های رسانه‌ای مجمع انتخاباتی این فدراسیون را مشخص کرد.

پروتکل‌های رسانه‌ای مجمع فدراسیون فوتبال مشخص شد/ لایو اینستاگرامی ممنوع

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال صبح فردا در سالن اجلاس سران در شرایطی برگزار می‌شود که این فدراسیون پروتکل‌های رسانه‌ای را برای حضور افراد و نمایندگان رسانه‌های جمعی مشخص کرد. طبق برنامه، آی‌دی‌کارت‌های صادره به نام فرد تنها ملاک جهت ورود اهالی رسانه به داخل مجمع است که افرادی که آیدی‌کارت نداشته باشند، به هیچ عنوان حق ورود به مجمع را نخواهند داشت. همچنین لایو اینستاگرامی، افراد و گروه‌های رسانه‌ای ممنوع است و نمایندگان فدراسیون در جلسه در صورت مشاهده آیدی‌کارت خبرنگار مربوطه را ضبط خواهند کرد. 

همچنین بلافاصله بعد از پایان مجمع و انتخاب رئیس، نشست خبری سکاندار جدید فدراسیون فوتبال در سالن کنفرانس شهید رضایی‌نژاد برگزار خواهد شد. 

فدراسیون فوتبال پروتکل‌های دیگری را برای حضور تصویربرداران و عکاسان و خبرنگاران در نظر گرفته و قرار است هماهنگی‌های لازم در این زمینه صورت بگیرد. 

به گزارش فارس، انتخابات فدراسیون فوتبال فردا در شرایطی برگزار خواهد شد که مصطفی آجرلو، کیومرث هاشمی، شهاب عزیزی خادم و علی کریمی برای ریاست این فدراسیون به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول