اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

توکلی: قرارداد دوومیدانی بانوان دو برابر شده است/ برای قهرمانی تلاش می‌کنیم

سرمربی تیم دوومیدانی بانوان سداد گفت: قرارداد ورزشکاران نسبت به سال های قبل دوبرابر شده است.

توکلی: قرارداد دوومیدانی بانوان دو برابر شده است/ برای قهرمانی تلاش می‌کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدعلی محمودزاده، مدیر عامل سداد در مراسم رونمایی از تیم دوومیدانی بانوان سداد اظهار داشت: حضور در لیگ دوومیدانی بخشی از مسولیت های اجتماعی است و امیدوارم این همکاری سالیان سال ادامه داشته باشد. نحوه آشنایی ما هم به این شکل بود که مطلع شدیم که تیم نیاز به حمایت دارد و ما هم طبق همان مسولیت وارد شدیم. این تیم با تمام استعدادهایی که داشت، حمایت نشده بود و ما تلاش می‌کنیم هرآنچه در توان داریم برای این تیم بگذاریم.

وی در مورد اینکه فقط در دوومیدانی خواهید بود یا رشته‌های دیگر، عنوان کرد: همه چیز بستگی به تجربه اول دارد که ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. ما یکی از شرکت‌های پیشرو در پرداخت هستیم، اما اینکه بخواهیم همه کارها را خودمان بکنیم، قطعا امکان پذیر نیست و می‌خواهیم دیگران را هم ترغیب کنیم.

به گزارش فارس، سپیده توکلی سرمربی این تیم عنوان کرد: متاسفانه امسال تیم دانشگاه آزاد به خاطر مشکلات مالی که داشت، نتوانست تیم‌داری کند و ما برای اینکه تیم حفظ شود با سداد همکاری کردیم. ۵ سال در لیگ بانوان قهرمان شدیم و امسال هم برای ششمین بار تلاش می‌کنیم که روی سکو برویم.

وی ادامه داد: یک مقدار تیم‌ها به خاطر مشکلات مالی دست شان بسته است. در لیگ امسال در تابستان با دانشگاه آزاد قهرمان شدیم و چون آخر سال بود دیگر بودجه نداشت و فقط می خواستند هزینه ها را بدهند و قراردادی نداشته باشند، اما چون خودم دوست نداشتم دونده ها رایگان حضور پیدا کنند، سراغ سداد رفتیم و امیدوارم سال بعد هم این شرکت در کنار ما باشد و حمایت کند.

قهرمان سابق دوومیدانی ایران با اشاره به شرایط این تیم گفت: بدنه اصلی تیم از نوجوانان و جوانان رکورد دار در ماده های مختلف هستند و تلاش می کنیم سال آینده در لیگ قوی تر ظاهر شویم. پلیمر و سپاهان ورزشکاران خوبی را در اختیار دارند، اما هیچ چیز هنوز مشخص نیست و هر سه تیم رقابت نزدیکی را با هم خواهند داشت.

وی در مورد اینکه احتمال دارد خودش هم در مسابقات شرکت کند یا خیر، گفت: تصمیم خداحافظی من ۱۰۰ درصدی بوده و خوشحالم که به شکل دیگری در دوومیدانی هستم و در فدراسیون هم در کمیته بانوان فعالیت می‌کنم. تصمیم هم ندارم دیگر به عنوان ورزشکار فعالیت کنم.

توکلی در مورد قراردادها عنوان کرد: از پارسال سقف قراردادها بالاتر رفته و ما هم سعی کردیم بودجه مان را دو برابر کنیم. امسال قراردادهای ما پاداشی است و براساس ورزشکاران رتبه حقوق دریافت خواهند کرد.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول