اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

هوای همدان گرم می‌شود

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با بیان اینکه دمای هوای همدان به تدریج گرم می‌شود گفت: امروز آسمان استان صاف تا قسمتی ابری است اما در روزهای آینده شاهد افزایش ابرناکی هستیم.

هوای همدان گرم می‌شود

محمدحسن باقری‌شکیب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه از این هفته شاهد افزایش تدریجی دما خواهیم بود اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای همدان از منفی ۵ تا ۵ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

وی با اشاره به اینکه در ۱۰ روز گذشته هوای نسبتا سرد پدیده غالب جوی استان همدان بود افزود: از روز دوشنبه یعنی ۱۱ اسفندماه دمای هوا به تدریج گرم خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با تاکید بر اینکه سرعت وزش باد ملایم است و وزش باد شدیدی نداریم یادآور شد: امروز آسمان استان صاف تا قسمتی ابری است اما در روزهای آینده شاهد افزایش ابرناکی هستیم.

وی از بارش‌های پراکنده‌ای در روزهای سه شنبه و چهارشنبه خبر داد و گفت: این بارش‌ها ابتدا از جنوب استان آغاز و سپس شمال استان را هم دربرمی‌گیرد اما خیلی قابل ملاحظه نیست و میزان بارش‌ها بسیار کم است.

باقری شکیب با اشاره به اینکه پایان هفته جاری در انتظار  بارش‌های قابل ملاحظه هستیم خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان فامنین با هفت درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه و گل‌تپه با منفی هفت درجه سانتیگراد سردترین نقطه ثبت شده است.

انتهای پیام/۸۹۰۳۳/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول