اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

گلایه‌های نماینده مردم از کم‌توجهی‌های دولت به گلستان/ زیرساخت‌های ضعیف بهداشت و‌درمان استان

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی در حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور از کم‌توجهی‌های دولت به استان گلستان گلایه کرد.

گلایه‌های نماینده مردم از کم‌توجهی‌های دولت به گلستان/ زیرساخت‌های ضعیف بهداشت و‌درمان استان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامعلی کوهساری عصر امروز در جلسه ستاد اقتصادی مقاومتی استان گلستان که با حضور «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: اینکه استان گلستان مشکل آب شرب داشته باشد بسیار غم‌انگیز است.
وی ادامه داد: سد نرماب در سال آینده مورد استفاده قرار نخواهد گرفت و فقط آبگیری انجام می‌شود و مرحله بعد خط انتقال آب به شهرها است که هیچ اعتباری برای آن‌ در نظر گرفته نشده است.

* اگر گلستان کم آب است چرا آب منطقه زرین‌گل به منطقه دیگری باید انتقال یابد
نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گندم استان گلستان مقام اول تا سوم کشور را دارد اما صف‌های نانوایی‌ها و کیفیت نان در گلستان را مشاهده کنید.
کوهساری گفت: گندم استان گلستان باید برای تبدیل به آرد به استان‌های دیگر برود و استان‌های دیگر برای تحویل آرد به گلستان ناز می‌کنند و مشکلاتی را ایجاد کرده‌اند.
وی اضافه کرد: اگر گلستان کم آب است چرا آب منطقه زرین‌گل به منطقه دیگری باید انتقال یابد.
نماینده مردم شرق گلستان در مجلس بیان کرد: راحت‌ترین‌راه که ممنوعیت کشت برنج در استان گلستان است انتخاب شده که با کشت برنج بسیاری از کارخانجات استان نیز تعطیل خواهد شد.

* فعالان کادر درمان از عدم پرداخت مزایای خود گلایه‌مند هستند
نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: چرا بیماران کرونایی در برخی شهرستان‌های خود بستری نشدند چون زیرساخت‌ها وجود ندارد و‌ فعالان کادر درمان از عدم پرداخت مزایای خود گلایه‌مند هستند و انگیزه آنها برای کار پایین آمده است.
کوهساری بیان کرد: در بحث کشاورزی با وجود کارهای بزرگ انجام شده اما کمبودها بسیار زیاد است و کمبود علوفه و دان مرغ، تولیدکنندگان را با مشکل مواجه کرده است و این موضوع اقتصاد مقاومتی مسئله‌ای است که باید در عمل به آن توجه کنیم.

* در گلستان کشاورزان در تامین سوخت چاه‌های کشاورزی به شدت با مشکل روبرو هستند/ وزارت تعاون پاسخگو باشد هلدینگ‌های بزرگ در گلستان چرا سرمایه‌گذاری نکردند؟
وی گفت: در گلستان کشاورزان در تامین سوخت چاه‌های کشاورزی به شدت با مشکل روبرو هستند و جاده‌های بین مزارع شدیدا مشکل دارد.
نماینده مردم شرق استان گلستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: گلستان استان حادثه است و سیل سال‌های اخیر و زلزله و اتفاقات مشابه نشان داده موضوع مدیریت بحران در استان گلستان بسیار ضعیف است.
کوهساری گفت: انتظار داریم وزارت تعاون پاسخگو باشد هلدینگ‌های بزرگ در گلستان چرا سرمایه‌گذاری نکردند.
وی افزود: مشکلات بسیار زیادی در گلستان وجود دارد که نشان می‌دهد باید به گلستان توجه بیشتری شود.
انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول