اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

«۱۰۸ دقیقه از یک قرن» به نمایش در آمد/ مستند «بیجه» اکران آنلاین می‌شود

۶ فیلم کوتاه در بسته‌ای به عنوان «۱۰۸ دقیقه از یک قرن» به نمایش درآمدند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، اکران  بسته فیلم‌های کوتاه «۱۰۸ دقیقه از یک قرن» با حضور عوامل فیلم و همراهی تماشاگران و جمعی از هنرمندان و اهالی رسانه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اکران ویژه بسته فیلم کوتاه «۱۰۸ دقیقه از یک قرن» روز جمعه هشتم اسفندماه ساعت ۱۵ در سینما شهرک با حضور عوامل فیلم، تماشاگران و مهمانان ویژه از جمله علیرضا مهران، شهرزاد عبدالمجید و ابوالفضل آقاخانی برگزار شد. در ابتدای این مراسم پوستر فیلم از سوی عوامل فیلم و هنرمندان امضا شد.

 

بسته فیلم کوتاه «۱۰۸ دقیقه از یک قرن» شامل ۶ فیلم کوتاهِ «انبار» ساخته حسین ترک‌جوش، «حفره» ساخته زهرا ترکمنلو، «بعدی» ساخته سعید صادقی سرارودی، «نیستن» ساخته علی میانجی، «راحانا» ساخته کاظم دانشی و «من او نیستم» ساخته پویا مامقانی است. این ۶ اثر پیش از این در جشنواره‌های متعددی شرکت کرده و موفقیت‌هایی را کسب کرده‌اند.
بسته فیلم کوتاه «۱۰۸ دقیقه از یک قرن» تا سه ماه آینده در سینماهای هنر و تجربه اکران خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند از سایت سینماتیکت برای خرید بلیت و تماشای این فیلم‌ها اقدام کنند.

 

 

* مستند «بیجه» اکران آنلاین می‌شود

مستند سینمایی بیجه به کارگردانی میکائیل دیانی از طریق تارنمای «هاشور» اکران آنلاین می‌شود.

مستند سینمایی بیجه که به بازخوانی پرونده هولناک قاتل سریالی کودکان در پاکدشت می‌پردازد، از از فردا (یکشنبه ۱۰ اسفند)  در سایت هاشور که رسانه تخصصی اکران مستند است، برای تماشا در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

بیجه به تهیه‌کنندگی سعیده آقاجانی، کارگردانی میکائیل دیانی و نویسندگی رضا مشتاقی که در «متین مدیا» تهیه شده؛ مستندی پژوهش‌پایه است که بخش‌هایی از ماجرای جنایات پاکدشت را بازسازی کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول