اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اختصاص 250 میلیارد تومان اعتبار برای فعالیت‌های اقتصادی در گلستان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تهیه و تدوین برنامه عمل توسعه استان گلستان از اختصاص 250 میلیارد تومان اعتبار برای فعالیت‌های اقتصادی این استان خبر داد.

اختصاص 250 میلیارد تومان اعتبار برای فعالیت‌های اقتصادی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد شریعتمداری عصر امروز در جمع فعالان اقتصادی استان گلستان اظهار کرد: ۲۱ پروژه اولویت‌دار اقتصاد مقاومتی استان گلستان باید تعیین تکلیف شده و به نتیجه برسد تا اقتصاد و اشتغال در این استان رونق بگیرد.

وی با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت گلستان را مردمان روستایی شکل می‎دهند، تصریح کرد: زمینه‌های اشتغال در این استان برای مردم فراهم است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تهیه برنامه عمل برای توسعه استان گلستان افزود: همه شهرهای استان گلستان بازدید شده است تا برنامه‌های توسعه‌ای در آنها اجرا شود.

شریعتمداری از اختصاص ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای فعالیت‌های اقتصادی این استان خبر داد و ابراز کرد: این اعتبارات از محل بانک رفاه و بانک توسعه تعاون در اختیار فعالیت‌های اقتصادی قرار می‌گیرد.

* برای تولید «ید» تعهد زیست محیطی انجام شده است شرکت شستا مکلف به سرمایه‌گذاری در این حوزه شده است

وی بر لزوم تسریع اجرای پروژه‌های اقتصادی در استان گلستان تاکید کرد و گفت: برای تولید «ید» تعهد زیست محیطی انجام شده است شرکت شستا مکلف به سرمایه‌گذاری در این حوزه شده است شرکت پگاه نیز مکلف به اجرای طرح‌های توسعه‌ای در چند نقطه شد که اجرایی شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: حتما ریل‌گذاری تقویت فعالیت‌های اقتصادی در عمر دولت انجام می‌شود شرکت‌های هیدرو و ایمیدرو در این زمینه همکاری خواهند داشت و مسوولیت سرمایه‌گذاری در این نقاط را به عهده می‌گیرند و ما نیز در این راستا حمایت خواهیم کرد.

شریعتمداری گفت: تفاهمنامه همکاری پنج جانبه با استاندار گلستان تنظیم شده است و در این تفاهم تکالیف دستگاه‌های اجرایی مشخص و روشن شد.

وی از استقرار تسهیل‌گری واحد در استان خبر داد و بیان کرد: این واحد تسهیل‌گری مسائل مربوط به اشتغال را بر عهده گرفته است.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول