اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

لیگ برتر فوتسال| خط و نشان گیتی‌پسند برای رقبا با پیروزی پرگل مقابل اهورای بهبهان

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در هفته سیزدهم لیگ برتر به مصاف اهورای بهبهان رفت که در پایان این دیدار این گیتی‌پسند بود که تواسنت با نتیجه پرگل حریف خود را از پیش روی بردارد.

لیگ برتر فوتسال| خط و نشان گیتی‌پسند برای رقبا با پیروزی پرگل مقابل اهورای بهبهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری ۳ دیدار در گروه الف پیگیری شد که در یکی از این بازی‌ها تیم گیتی‌پسند اصفهان  به مصاف اهورای بهبان رفت.

بازی با فشار بی‌امان بازیکنان گیتی‌پسند روی دروازه اهورای بهبهان آغاز شد که در همان ابتدای کار روی یک پاس در عمق  قدرت بهادری با یک شوت از پشت محوطه جریمه توپ را وارد دروازه حریف کرد و بلافاصله پس از آغاز بازی این سعیداحمدعباسی بود که  توانست گل دوم بازی و گیتی‌پسند را به ثمر برساند.

پس از به ثمر رسیدن این دوگل، باز هم این گیتی‌پسند بود که حملات خود روی دروازه اهورا را ادامه داد که با واکنش‌های فخری دروازه‌بان اهورا این حملات راه به جایی نبرد.

در یک ضد حمله تیم گیتی‌پسند این قدرت بهادری بود که سعی داشت با یک ضربه قیچی دروازه اهورا را برای بار سوم باز کند که بازهم با واکنش فخری دروازه‌بان اهورا رو به رو شد.

در یکی از حملات تیم گیتی‌پسند روی پاسکاری دقیق بازیکنان این تیم، این وحید شفیعی بود که توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند.

در بیشتر دقایق بازی در نیمه اول این بازیکنان گیتی‌پسند بودند که با حملات ادامه‌دار خود تیم حاکم بر میدان بودند و بازیکنان اهورا در لاک دفاعی خود فرو رفته بودند؛ البته تک موقعیت‌های تیم بهبهانی نیز با هشیاری دروازه‌بان و مدافعان گیتی‌پسند به ثمر نرسید تا این بازی در نیمه اول با سه گل گیتی‌پسند به پایان برسد.

با شروع دوم این بازیکنان گیتی‌پسند بودند که باز هم صاحب توپ و میدان بودند و توانستند در همان ابتدای بازی در نیمه دوم توسط وحید شفیعی به گل برسند؛ در ادامه بازهم بازیکنان گیتی‌پسند توانستند برتری خود را به حریف دیکته کنند و 6 گل دیگر نیز به ثمر برسانند؛ در مقابل نیز اهورا توانست تنها یکی از گل‌های خورده را پاسخ دهد تا این بازی با نتیجه پرگل 10 بر یک به سود گیتی‌پسند اصفهان به پایان برسد تا این تیم برای حریفان خود به ویژه در مرحله بعد رقابت‌ها خط و نشان بکشد.

کارت زرد: 

کارت قرمز:

گل: قدرت بهادری(۳ گل)، سیعد احمد عباسی(۳ گل)، وحید شفیعی(۳ گل)، مهران رضاپور برای گیتی‌پسند و مهران یوسفی‌فر برای اهورا

ترکیب گیتی‌پسند اصفهان: سپهر محمدی، علی‌اصغر حسن‌زاده، مهران رضاپور، محمدرضا سنگ‌‌سفیدی، مسعود یوسفی، حمید احمدی، وحید شفیعی، سعید احمدعباسی، قدرت بهادری، علیرضا وفائی، بهزاد رسولی، سروش احمدنیا

سرمربی: وحید شمسایی

ترکیب اهورای بهبان: فیروز فخری، سجاد مسیحی، فخرالدین موسوی‌پور، رامین باباجانی، مجتبی بامری، میلاد یوسفی‌فر، منصور رفیع‌نیا، محمد شبانی، مهرداد پورجانی، افشین مادری، علی محمدی، فاضل بهمنی

سرمربی: محمدرضا عطارپری

حواشی:

* درحالی که سرمربی اهورا اجازه هدایت تیمش از روی نیمکت را به دلیل محرومیت نداشت، در اقدامی عجیب این مربی به همراه اهورای بهبان به اصفهان سفر نکرده بود.

* این دیدار دومین بازی گیتی‌پسمد در ورزشگاه پیروزی اصفهان در این فصل بود و آن‌ها در هر دو دیدار برگزار شده در این ورزشگاه توانستند به پیروزی برسند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول