اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

افتتاح نخستین زمین چمن مصنوعی شهرستان فیروزآباد

نخستین زمین چمن مصنوعی شهرستان فیروزآباد امروز با حضور معاونت توسعه منابع پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان افتتاح شد.

افتتاح نخستین زمین چمن مصنوعی شهرستان فیروزآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، عباس حاجی‌زاده در آیین افتتاح نخستین زمین چمن مصنوعی شهرستان فیروزآباد که با حضور معاونت توسعه منابع پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان، رئیس مرکز فناوری و اطلاعات و ارتباطات وزارت ورزش، نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند و دیگر مسئولان شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: این مکان ورزشی که یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ان از محل اعتبارات نفت کمک و دو میلیارد تومان از محل اعتبارات ارزش‌افزوده استانی انجام‌شده درمجموع سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان صرف هزینه و امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: این پروژه و هزینه‌های انجام‌شده اگر در زمان فعلی انجام شود بیش از ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس ادامه داد: پروژه زمین چمن مصنوعی الفتح فیروزآباد نخستین زمین ورزشی چمن مصنوعی شهرستان فیروزآباد است که از سال ۹۶ کار مطالعاتی و پیگیری ان شروع‌شده و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

در سالیان گذشته در حق فیروزآباد اجحاف شده است

در ادامه این افتتاحیه نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در بازدید میدانی از مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان فیروزآباد که به اتفاق معاونت توسعه و منابع پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان و دیگر مسئولان همراه بود نواقص، کمبود امکانات و زیرساخت‌ها و مشکلات تعمیری سالن ورزشی ورزش‌های رزمی، زمین چمن ورزشگاه انقلاب و دیگر واحدهای این مجموعه را به اتفاق معاون وزیر بیان نمود.

وی افزود: شهرستان فیروزآباد یکی از مهم‌ترین شهرهای بزرگ با قدمت و تأثیرگذار در استان فارس که باوجود ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های سرشاری که دارد در گذشته مورد کم‌توجهی قرارگرفته و حتی در مقایسه با سایر شهرستان‌ها نسبت به آن اجحاف شده است

محمدمهدی فروردین، فیروزآباد را شهرستانی مستعد در زمینه ورزش دانست و ادامه داد: انتظار جامعه ورزشی از وزارت ورزش و جوانان حمایت از همه رشته‌های ورزشی با نگاه عادلانه و به دور از تبعیض است.

شهرستان ۱۲۵ هزار نفری فیروزآباد در ۹۵ کیلومتری جنوب مرکز استان است که نیاز به توجه بیشتر برای توسعه در ابعاد مختلف ورزشی، اقتصادی و فرهنگی دارد.

به گزارش فارس از مزیت‌های چمن مصنوعی به چمن طبیعی می‌توان به رسیدگی کمتر، دوام بیشتر، صرفه‌جویی در مصرف آب، نصب آسان و سریع، زیبایی، سبز بودن همیشگی، تنوع بالای آن اشاره کرد.

دوام بالای چمن مصنوعی این امکان را می‌دهد که سال‌ها بدون رسیدگی جلوه‌ای زیبا به محیط بدهد همچنین باعث نشاط، سرزندگی، دل‌نشین کردن محیط و آرامش می‌شود.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول