اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

راه‌اندازی سایت ویژه برای ورزشکاران رزمی

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: سایتی مبتنی بر آموزش مربیان و ورزشکاران و آمار آن‌ها طراحی شده که می‌تواند نظم و انسجام بیشتری به برنامه‌های فدراسیون و ورزشکاران بدهد.

راه‌اندازی سایت ویژه برای ورزشکاران رزمی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، یوسف بهتری در مجمع انتخاباتی هیأت ورزش‌های رزمی استان زنجان با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا دردسرهای زیادی را برای جامعه به ویژه حوزه ورزش به وجود آورد، اظهار کرد: دچار خسران زیادی در حوزه ورزش شدیم اما معتقدیم فرصت‌های ارزشمند نیز در اختیار ما گذاشت که یکی از آن‌ها تقویت بسترهای دولت الکترونیک بود.

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی تصریح کرد: شیوع بیماری کرونا و تعطیلی ورزش و امکان ورزش فرصتی شد تا ساماندهی در امور ورزشکاران در فدراسیون انجام شود.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان باید بیشتر با فدراسیون در ارتباط باشد و نظم و نظام بیشتری در فعالیت‌های خود داشته باشد، اظهار داشت: اگر فقط بخشی از پتانسیل ورزش‌های رزمی زنجان به فعل درآید فداسیون خواهد درخشید.

بهتری گفت: سایتی مبتنی بر آموزش مربیان و ورزشکاران و آمار آن‌ها طراحی شده که می‌تواند نظم و انسجام بیشتری به برنامه‌های فدراسیون و ورزشکاران بدهد و می‌تواند منبع درآمد پایداری برای هیأت‌ها نیز باشد.

وی با بیان اینکه کارت‌های اعتباری ویژه‌ای در این سایت قرار داده شده است، تصریح کرد: با استفاده از این کارت‌ها ورزشکاران، مربیان، رؤسای هیأت‌ها و کارمندان فدراسیون می‌توانند خریدهای بی‌بهره انجام دهند.

بهتری با تاکید بر اینکه انتظار داریم اعضای مجمع برای اینکه هیأت ورزش‌های رزمی بتواند از عملکرد خوبی برخوردار شود، باید ارتباط تنگاتنگی بین اعضا وجود داشته باشد، ادامه داد: این ارتباط تنگاتنگ باید در همه بخش‌ها ملموس باشد تا زنجان بتواند از جایگاه ارزشمند خود در رشته‌های رزمی دفاع کند.

وی افزود: این انتظار از زنجانی‌ها می‌رود که با ارتباط‌گیری بیش از پیش از فدراسیون، بتوانند از ظرفیت‌ها و امکاناتی که وجود دارد، بهره‌مند شوند.

صدور مجوز فعالیت برای ورزش‌های غیربرخوردی

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز اظهار کرد: ویروس کرونا امروز در جهان همه برنامه‌ها را تحت تأثیر قرار داده است و ورزش نیز از این مورد مستثنی نبوده است.

علی خلیلی با اشاره به تلاش انجام شده برای بازگشایی باشگاه‌های ورزشی گفت: پس از رایزنی‌های بسیار و تدوین پروتکل‌های ویژه مجوز فعالیت رشته‌های غیر برخوردی داده شده است.

وی با بیان اینکه اداره کل همه حمایت‌های مربوط به هیأت‌های شهرستانی را از طریق رؤسای ادارات شهرستانی پرداخت می‌کند، تأکید کرد: رؤسای هیأت‌های شهرستانی باید ارتباط تنگاتنگی با رؤسای ادارت شهرستانی داشته باشند و برنامه‌ها و عملکرد خود را به آن ها ارائه دهند تا براساس ارزیابی میزان عملکردشان حمایت شوند.

خلیلی در ادامه با اشاره به اهمیت و ضرورت وجود همدلی و همکاری در هیأت‌ها اظهار داشت: برخورداری از اخلاق پهلوانی ویژه رشته‌های سنتی نیست بلکه باید مرام تمام ورزشکاران و سرلوحه امور آن‌ها قرار گیرد تا ورزش پاک و سالم و رو به رشد و توسعه‌ای داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به میزبانی دو دوره مسابقات موی تای در زنجان ادامه داد: این میزبانی‌ها در رده بندی هیأت‌ها تاثیر گذارند و باید بیشتر برگزار شوند.

در این مجمع که سه کاندیدا امیر ارجمند، علیرضا بهاری و جعفر رستم‌خانی به بیان برنامه‌های خود پرداختند و در نهایت با انجام مراسم رأی‌گیری، امیر ارجمند با کسب ۱۴ رأی به عنوان ریاست هیأت ورزش‌های رزمی استان انتخاب شد.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول