اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

غزل سلطانی: تمام تلاش خود را برای کسب سهمیه المپیک به‌کار می‌گیرم

تکواندوکار ملی‌پوش کشور گفت: تمام تلاش خودم را برای کسب سهمیه المپیک و افتخارآفرینی در مرحله بعدی مسابقات المپیک پیش رو انجام خواهم داد.

غزل سلطانی: تمام تلاش خود را برای کسب سهمیه المپیک به‌کار می‌گیرم

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، غزل سلطانی، ملی‌پوش تکواندوی جمهوری اسلامی ایران عصر امروز در دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان و جمعی از مسؤولان استان سمنان اظهار کرد: حمایت مسؤولان سبب دلگرمی ورزشکاران می‌شود و در کسب مدال‌های رنگارنگ و افتخارآفرینی در میادین آسیایی، جهانی و المپیک تأثیرگذار است.

وی افزود: تمام تلاش خودم را برای کسب سهمیه المپیک و همچنین افتخارآفرینی در مرحله بعدی مسابقات المپیک پیش رو انجام خواهم داد.

ورزشکاران نیازمند حمایت هستند

پدر غزل سلطانی، تکواندوکار ملی‌پوش کشور نیز با بیان اینکه ورزشکاران استان سمنان نیازمند حمایت هستند، اضافه کرد: ورزشکاران حرفه‌ای برای انجام رویدادهای ملی در سطح ملی همواره مظلوم واقع می‌شوند.

وی ادامه داد: از مسؤولان ارشد استان سمنان که همواره با روی باز و مهربان درد و دل‌های ورزشکاران حرفه‌ای استان را می‌شنوند و در حد توان برای گره‌گشایی از مشکلات و دغدغه‌های آنان تلاش می‌کنند، قدردانی می‌کنم.

سلطانی افزود: ورزشکاران حرفه‌ای هزینه‌های زیادی دارند و ورزشکاری که به رده ملی راه می‌یابند باید مربی بدن‌ساز، تغذیه، طراح تمرین و... داشته باشند و قهرمان‌پروری و ادامه مدال‌آوری‌ها نیازمند تأمین امکانات و حمایت از ورزشکاران است.

برای کسب سهمیه المپیک امیدواریم 

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان نیز در این دیدار اظهار کرد: استان سمنان در حوزه ورزش قهرمانی بانوان، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و این ورزشکاران حرفه‌ای در مدال‌آوری در میادین ملی و بین‌المللی گوی سبقت را از ورزشکاران حرفه‌ای مردان ربودند.

مصطفی مرادی گفت: غزل سلطانی یکی از ورزشکاران سرآمد قهرمان و مدال‌آور بانوی استان سمنان در رشته ورزشی تکواندو است که این جلسه برای بدرقه وی برای شرکت در اردوی تیم ملی برای کسب سهمیه المپیک برگزار شده است.

وی افزود: سلطانی برای شرکت در المپیک پیش رو ‌باید دو گام بزرگ و مهم بردارد که در وهله نخست به عضویت درآمدن وی در اردوی تیم ملی بزرگسالان بانوان تکواندوی جمهوری اسلامی ایران بود و دیگر رقابت با رقبای مطرح آسیایی و جهانی خودش برای کسب سهمیه المپیک است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان افزود: امید زیادی داریم که سلطانی، برای نخستین بار در تاریخ ورزش استان سمنان بتواند سهمیه المپیک کسب کنند و از مساعدت‌های استاندار سمنان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان و مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری سمنان که همواره در راستای حمایت از ورزشکاران استان در تلاش هستند، قدردانی می‌شود.

حمایت مسؤولان از غزل سلطانی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان نیز در این دیدار با تبریک راهیابی غزل سلطانی به اردوی تیم ملی برای شرکت در انتخابی گزینش المپیک پیش رو، افزود: از تلاش‌های مربی، پدر و خانواده وی که در پرورش و تربیت این بانوی ورزشکار، دغدغه داشتند و دارند، قدردانی می‌شود.

حبیب‌الله خجسته‌پور خاطرنشان کرد: امیدواریم به یاری خداوند و ادامه تلاش‌ها، موفقیت‌های غزل سلطانی استمرار یابد و ازنظر ما این ورزشکار بانو و ملی‌پوش سمنانی تا همین جای کار قهرمان است و امیدواریم در ادامه کار هم موفق باشند.

وی گفت: دختر افتخارآفرینمان، نماینده بانوان و مردم استان سمنان در میادین بین‌المللی خواهد بود و به یاری خدواند وی مسیر افتخارآفرینی را ادامه خواهد داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: لازم است تا غزل سلطانی باانگیزه و پرانرژی برای شرکت در مسابقات حاضر شود و نیاز به هر کمکی که باشد، مسؤولان با جان و دل در کنار وی خواهند بود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول