اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

راه اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته در میناب

رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب از راه اندازی سی.تی.اسکن پیشرفته در میناب خبر داد.

راه اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته در میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد مورخ اظهار کرد: با توجه به فرسودگی دستگاه سی.تی.اسکن موجود در بیمارستان و همچنین کاهش کارایی با توجه به استفاده بیش از حد ظرفیت دستگاه مذکور با قول مساعد دکتر حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و پیگیری مجدانه دکتر عبدالله غریب زاده معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اختصاص یک دستگاه سی.تی.اسکن به میناب با قید فوریت در دستور کار قرار گرفت و در اولین فرصت جهت راه اندازی اقدام و هم اکنون به بهره برداری رسید.

مهدی دستور مدیر و کارشناس بخش رادیولوژی بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب نیز گفت: از خصوصیات بارز این دستگاه نسبت به دستگاه قبلی 16 اسلایدی بوده و دستگاه قبل 6 اسلایدی که در جهت تشخیص بیماری کمک شایانی به بیماران و پزشکان خواهد کرد.

وی اظهار کرد: از دیگر قابلیت‌های مهم این دستگاه انجام آنژیو گرافی اندام ها، مغز، عروق کلیوی، کبد و ریه و اتصال به سیستم های مرکزی پکس بیمارستان که به صورت آنی در اختیار پزشک و اتصال بر روی گوشی همراه قابل مشاهد می گردد.

رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب از مهندس فریبا یگانه مسئول تجهیزات پزشکی، واحد تدارکات بیمارستان و کلیه کسانی که در راه اندازی این دستگاه همکاری داشته تشکر و قدر دانی کرد.

انتهای پیام/ 88055

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول