اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

امیدی: استان خوزستان در فینال لیگ بوکس حماسه خلق خواهد کرد

سرمربی تیم بوکس هیات استان خوزستان گفت: در بازی فینال اکثر بازیکنان‌مان را به خاطر آسیب دیدگی در اختیار نداریم ولی سعی داریم یک حماسه دیگر برای بوکس استان‌مان خلق کنیم.

امیدی: استان خوزستان در فینال لیگ بوکس حماسه خلق خواهد کرد

ابراهیم امیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری لیگ بوکس، اظهار داشت: ابتدا باید از حسین ثوری رییس فدراسیون بوکس که کار بزرگی انجام داد و مسابقات لیگ باشگاههای کشور را مجدداً بعد از 11 سال تعطیلی، راه اندازی کرد تشکر کنم. همچنین حمیدرضا قبایی‌زاده دبیر فدراسیون که در برگزاری رقابتها زحمات زیادی را متحمل شد سپاسگزار باشم. این پیکارها می‌تواند کمک فراوانی به ورزشکاران محروم و قهرمان بوکس باشد که بیشتر از قبل دیده شوند. بوکسورها در مسابقات لیگ، شایستگی خود را به معرض نمایش می‌گذارند و ورزشکاران با استعداد نیز برای ادامه راه‌شان در رشته بوکس تشویق می‌شوند و انگیزه پیدا می‌کنند.

وی افزود: همچنین با برگزاری مسابقات لیگ، اسپانسرها و کسانی که توانایی مالی خوبی دارند در کنار بچه‌های بوکس قرار می‌گیرند. چون رشته بوکس در ایران سالهاست که مظلوم واقع شده است.

امیدی در مورد اینکه باید رقابتهای بوکس از تلویزیون ملی کشورمان پخش مستقیم شود، تصریح کرد: مسابقات بوکس که در داخل کشور برگزار می‌شود پخش تلویزیونی ندارد و بدین ترتیب حامیان مالی و اسپانسرها برای سرمایه‌گذاری در بوکس ترغیب نمی‌شود. فقط چند بار مسابقات انتخابی و کسب سهمیه بازی‌های المپیک که رقابتها مهمی بود از تلویزیون پخش شد. امیدوارم رقابت فینال که امروز ساعت 15 برگزار می‌شود، به صورت زنده از تلویزیون پخش شود.

سرمربی تیم بوکس هیأت استان خوزستان درباره جذب برترین بوکسورهای کشور برای شرکت در مسابقات لیگ امسال گفت: بوکسورهای خوبی را در اوزان مختلف برای حضور در لیگ بوکس جذب کردیم. فرزاد طاهری، اشکان رضایی، دانیال شه‌بخش، مسلم مقصودلو، سیدمهدی حسینی، فرهاد مهری دهنو، سینا صفدریان، سیاوش امیری، داریوش محمودی، احسان روزبهانی، سیامک قربانی و آبتین سمردیا از جمله این بازیکنان جذب شده بودند.

وی در خصوص چگونگی صعود به مرحله نهایی لیگ بوکس99 یادآور شد: در گروه دوم مرحله مقدماتی با چهار تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد، پیشتازان اکو خراسان رضوی، صبانور گروس کردستان و واریان جهرم فارس هم‌گروه بودیم. در نهایت با 21 امتیاز به عنوان تیم دوم در مرحله نهایی حاضر شدیم. در مرحله نیمه نهایی هم با تیم باران پل اراک میزبان مسابقات، دیدار کردیم که با نتیجه 6 بر 2 پیروز شدیم و به فینال رسیدیم. در بازی فینال اکثر بازیکنان‌مان را به خاطر آسیب دیدگی در اختیار نداریم.

امیری خاطرنشان کرد: امروز نفرات دوم را در ترکیب خواهیم گذاشت، ولی با این حال بچه‌ها روحیه و انگیزه بالایی دارند. فینال سختی را با تیم پلیمر خواهیم داشت اما تیم‌مان برای برد به رینگ می‌رود و سعی داریم یک حماسه دیگر برای بوکس استان خوزستان خلق کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول