اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

دستگیری ۱۳ نفر از برداشت کنندگان غیر مجاز «معدن آلبلاغ» اسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت: در راستای اجرای طرح پاکسازی معدن آلبلاغ با ۴ دستگاه خودرو توقیف و ۱۳ نفر دستگیر شدند.

دستگیری ۱۳ نفر از برداشت کنندگان غیر مجاز «معدن آلبلاغ» اسفراین

سرهنگ مجید یگانه پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسفراین، بابیان اینکه طرح برخورد با برداشت کنندگان غیرمجاز سنگ معدن آلبلاغ به مرحله اجرا گذاشته است، اظهار کرد: در راستای تشدید اجرای طرح پاک‌سازی معدن آلبلاغ و جلوگیری از برداشت غیرمجاز سنگ با همکاری پلیس عملیات و یگان ویژه استان، مأموران نیروی انتظامی در منطقه پرکان لو اسفراین، ۴ دستگاه خودرو را توقیف و ۱۳ نفر از برداشت کنندگان غیرمجاز را دستگیر کردند.  

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین افزود: خودروهای متخلفین به پارکینگ منتقل و متهمان نیز برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

گفتنی است در روزهای گذشته در درگیری که در معدن آلبلاغ اسفراین بین ۷ نفر از برداشت کنندگان غیرمجاز صورت گرفت، این افراد مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند که یکی از این افراد فوت کرد.

در چند سال اخیر تأمین امنیت و بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین به یکی از چالش‌های استان خراسان شمالی مبدل شده است که پس از بدعهدی‌های مکرر ایمیدرو، قرارگاه خاتم‌الانبیا سپاه برای تأمین امنیت و بهره‌برداری از این معدن اعلام آمادگی کرده است.

تاکنون ۸ نفر از برداشت کنندگان غیرمجاز این معدن، به دلیل ریزش کوه، در این معدن فوت‌شده‌اند.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول